تصویر پروفایل

مهرین نظریآفلاین

    کیوکامرس، نسل سوم خرده فروشی آنلاین در ایران چگونه است؟

    خرید کردن یکی از نیازهایی است که هر انسانی ناگریز به انجام دادن این عمل است. خرید آنلاین تحولی در مسیر رفع این نیاز به وجود آورد که به نوعی تغییرات عمده ای در این فرآیند ایجاد کرد. اما این تغییرات صرفا به تجارت الکترونیک منتهی نشد و در زمانیکه «وقت» به یک مولفه مهم […]

    ادامه مطلب

    فروشگاه حضوری، عقبگرد یا پیشرفت؟

    در رویداد یلداسامیت، مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجیکالا، اعلام کرد که اولین شعبه فیزیکی (آفلاین) دیجی‌کالا، در نیمسال اول سال آینده رونمایی خواهد شد. به گفته وی تعداد کالاهای این فروشگاه از دو الی سه هزار کالا کمتر است و صرفا کالاهای دیجیتال در این فروشگاه که مساحتی زیر هزار متر دارد، عرضه خواهد شد. مدیرعامل […]

    ادامه مطلب

    مدیریت منابع انسانی در عصر دیجیتال چگونه است؟

    منابع انسانی از پیچیده‌ترین مسائل هر کسب‌وکاری به شمار می‌رود، چرا که انسان موجودیت پیچیده‌ای دارد و این بخش از سازمان، ناگریز به حفظ ارتباط با پیچیده‌ترین عنصر سازمان است. اولین موجی که در منابع انسانی اتفاق افتاد، تاثیرات جنگ جهانی دوم بر روند جذب و استخدام بود. جنگ باعث شده بود تا نیروی کار […]

    ادامه مطلب

    تکنولوژی و حوزه رسانه در عصر هوش مصنوعی/ روزنامه‌نگاری در سال ۲۰۲۴ به چه شکل خواهد بود؟

    قدرت نوظهور هوش مصنوعی (AI) در سال جاری و در زمان تغییرات سیاسی و اقتصادی در سراسر جهان، فضای اطلاعات را فرا خواهد گرفت. در سالی که شاهد برگزاری انتخابات حساس در بیش از ۴۰ کشور دموکرات و ادامه جنگ در اروپا و خاورمیانه خواهیم بود، پیش‌بینی می‌شود که تا سال ۲۰۲۶ تمام محتوای موجود […]

    ادامه مطلب

    کاهش چشمگیر سرمایه‌گذاری خطرپذیر در آمریکا/ مرثیه‌ای بر رویای استارتاپی

    کاهش ۶۰ درصدی سرمایه‌گذاری خطرپذیر در ۲۰۲۳ نسبت به سال گذشته، حکایت از مشکلات متعددی از سرمایه‌گذاری خطرپذیر و استارتاپ‌ها دارد. توقف سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت‌ها در ایالات متحده امریکا در ۲۰۲۳، به پایین‌ترین حد خود در شش سال اخیر رسیده است و همین به استارتاپ‌هایی که سرمایه‌ جذب شده رو به إتمام دارند و کسب‌وکارهای […]

    ادامه مطلب
    لطفا صبر کنید...

    رسانه