تصویر پروفایل

اتاق خبر دانشگاه تهرانآفلاین

    سابقه سنت دانشگاهی در ایران مغفول مانده است

    رئیس دانشگاه تهران از مأموریت شورای عالی انقلاب فرهنگی به دانشگاه تهران برای برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران و تدوین نظامی برای سنت دانشگاهی خبر داد و گفت: سابقه دانشگاه جندی شاپور به دانشگاه تهران منضم شد.

    ادامه مطلب

    دکتر مقیمی در نشست خانه گفتگوی تحول در علوم انسانی:

    رئیس دانشگاه تهران، تحول در علوم انسانی را مستلزم بررسی و شناخت جنبه‌های مختلف هستی‌شناسی، معرفت‌شناسی و روش‌شناسی تحول علوم انسانی دانست و گفت: نه شایسته است که کاملا تسلیم اندیشه‌های غربی حوزه علوم انسانی شویم و نه اینکه آنها را به طور کامل کنار بگذاریم؛ بلکه بایستی یک تعادلی در این زمینه ایجاد شود.

    ادامه مطلب

    ۸ اردیبهشت؛ تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا

    اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران شنبه ۸ اردیبهشت ماه در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم نمودن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، در سردر اصلی دانشگاه تهران تجمع می‌کنند.

    ادامه مطلب

    برگزاری دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران در خرداد ماه

    معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران از برگزاری دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران همزمان با نودمین سال تأسیس دانشگاه تهران خبر داد.

    ادامه مطلب

    ایجاد اولین دبیرخانه دانشگاهی پیشگیری و کنترل دخانیات

    معاون دانشجویی دانشگاه تهران از راه‌اندازی سامانه رصد افت تحصیلی و مسائل روانشناختی دانشجویان در دانشگاه تهران خبر داد و گفت: در ۳۰ ماه اخیر، حدود ۲۷۰ هزار دانشگاهی مخاطب نشست‌های سلامت روان دانشگاه تهران بوده‌اند.

    ادامه مطلب
    لطفا صبر کنید...

    درباره من

    رسانه