اعضای محترم هیأت علمی، کارکنان ارجمند، دانشجویان گرامی دانشگاه و سایر ذینفعانی که متقاضی طرح مسائل و شرکت در جلسه ملاقات حضوری با ریاست و معاونان دانشگاه هستند، میتوانند از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه، ۲۷ فروردین ماه لغایت ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه، ۲۹ فروردین ماه از طریق سامانه https://sd.ut.ac.ir/fa (درگاه میز خدمت الکترونیک) نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.
همچنین متقاضیان شرکت در ملاقات عمومی، مدارک و مستندات لازم را در روز نشست به همراه داشته باشند. ذینفعان پس از ثبت درخواست، در روز چهارشنبه، ۲۹ فروردین و پنجشنبه، ۳۰ فروردین برای اطلاع از وضعیت درخواست خود به سامانه مذکور مراجعه و تیکت خود را بازبینی نمایند. ۲ روز پس از برگزاری نشست، مدارک خود را از طریق دبیرخانه مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی بازپس گیرند.
کلیه ذینفعان داخل و خارج دانشگاه تهران میتوانند با مراجعه به سامانه یادشده فوق نسبت به ثبتنام اقدام نمایند.
یادآوری میشود تمامی درخواستها با هدف حذف پذیرش حضوری و ثبت کاغذی به صورت اینترنتی خواهد بود، بنابراین ثبتنام حضوری پیشبینی نشده است و صرفاً متقاضیانی که درخواست خود را از طریق سامانه اعلامشده ثبت میکنند موفق به حضور در نشست ملاقات عمومی میشوند.