تصویر پروفایل

اتاق خبر شرکت پتروشیمی تبریزآفلاین

    مدیر کل امور ورزش و جوانان استان آذربایجانشرقی با مدیرعامل پتروشیمی تبریز دیدار کرد

    دکتر ستوده نژاد مدیر کل امور ورزش و جوانان استان آذربایجانشرقی با دکتر سید نوراله میراشرفی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی تبریز دیدار و گفتگو کرد. به گزارش اتاق خبر شرکت پتروشیمی تبریز، در این دیدار دکتر میراشرفی ضمن اشاره به پروژه های توسعه ای و روند تولید به شرح  فعالیتهای ورزشی پتروشیمی […]

    ادامه مطلب

    تولید محصولات پلیمری متنوع در گریدها و کاربردهای مختلف در پتروشیمی تبریز

    به گزارش اتاق خبر شرکت پتروشیمی تبریز، محصولات پلیمری متنوع در گریدها و کاربردهای مختلف در پتروشیمی تبریز تولید می شود. محصولات نهایی پتروشیمی تبریز: پلی اتیلن سبک خطی و سنگین، پلی استایرن مقاوم، پلی استایرن معمولی، پلی استایرن انبساطی، آکریلونیتریل- بوتادین- استایرن(ABS)، پروپیلن، بوتادین ۱و۳ و رافینیت ۴کربنه، تولوئن، پنتان، پلی پروپیلن، استایرن اکریلیونیتریل(SAN)

    ادامه مطلب

    برگزاری دوره آموزش تخصصی زبان انگلیسی

    به گزارش اتاق خبر شرکت پتروشیمی تبریز، دوره آموزشی مذکور چهار ماهه هست و در چندین نوبت ادامه خواهد داشت. دوره آموزش تخصصی زبان انگلیسی با حضور همکاران جدیدالاستخدام از واحدهای مختلف برگزار می گردد.

    ادامه مطلب

    با مساعدت و دستور مدیریت محترم عامل تورهای رفاهی امسال افزایش ۶۵ درصدی را به همراه داشت

    با مساعدت و دستور مدیریت محترم عامل تورهای رفاهی امسال افزایش ۶۵ درصدی را به همراه داشت. به گزارش اتاق خبر پتروشیمی تبریز، دکتر سید نوراله میراشرفی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی تبریز جهت رفاه کارکنان در سالجاری مجوز تورهای تابستانی متنوعی را برای همکاران عزیز صادر نمودند. تورهای رامسر و مشهد تورهای […]

    ادامه مطلب

    برگزاری دوره آموزشی مدیریت جامع انرژی

    به گزارش اتاق خبر پتروشیمی تبریز، دوره آموزشی مذکور با هدف آشنایی بیشتر با نحوه مصرف انرژی، مدیریت بهینه انرژی و بهره گیری از روشهای نوین برگزار می گردد. این دوره دو روزه بوده و هم اکنون با حضور همکاران از واحدهای مختلف در حال برگزاری است.

    ادامه مطلب
    لطفا صبر کنید...

    رسانه