به گزارش اتاق خبر شرکت کیمیاگر، سیاوش توکلی مدیر منابع انسانی این شرکت با بیان  این که فعالیت کیمیاگر از ۱۰ سال پیش آغاز شد، اظهار کرد: شرکت کیمیاگر تامین‌کننده افزودنی‌های پلیمری حوزه پتروشیمی است. تمام کارخانه‌های تولیدکننده محصولات پروفیلی در کشور بخشی عمده‌ای از مواد اولیه خود را از کیمیاگر تهیه می‌کنند. محصولات شرکت ما شامل تمام مواد اولیه مورد نیاز در صنعت پتروشیمی می‌شود.

وی افزود: کیمیاگر سرویس‌های ویژه‌ای به مشتریانش ارائه می‌دهد. شرکت ما علاوه بر فروش محصول، خدمات پس از فروش نیز دارد که این خدمات شامل ارائه فرمولاسیون برای تولید بهتر و راه‌اندازی خطوط تولید می‌شود. کیمیاگر امکان انجام تمامی مراحل کار برای تولید یک محصول جدید را برای شرکت‌ها دارد. این خدمات هزینه‌ای برای مشتری ندارد.

مدیر منابع انسانی شرکت کیمیاگر بیان کرد: تیم فنی شرکت در کشور ترکیه مستقر هستند و تمامی کارهای فنی مورد نیاز مشتریان را انجام می‌دهند. شرکت کیمیاگر شعبه شرکت ترکیه‌ای در ایران است که نمایندگی‌های متعددی در کشورهای مختلف دارد. بنابراین علاوه‌بر واردات محصولات، صادرات به چین، روسیه و آذربایجان داریم.

توکلی با اشاره به این که تحریم‌ها و عدم دسترسی به سوئیفت از معضلاتی است که تمامی شرکت‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، خاطرنشان کرد: شرکت کیمیاگر با اتخاذ روش‌های مختلف کار مشتریان را پیش می‌برد. مزایای رقابتی شرکت ما تامین مواد اولیه باکیفیت و با قیمت مقرون به صرفه برای مشتریان است، همچنین ارائه خدمات پس از فروش خوب نیز باعث شده که مشتریان اعتماد بیشتری به ما داشته باشند.