کیت خبری، پرس کیت یا مدیا کیت چیست؟
کیت خبری یا Press Kit، مجموعه ای از اطلاعات و مستنداتی است که به دست روابط عمومی یک سازمان، شرکت، برند یا فرد تهیه می شود. این کیت، شامل اطلاعاتی درباره برند، محصولات، خدمات، تاریخچه، اخبار، عکس، ویدئو، مقالات و سایر اطلاعات مرتبط است.

اهمیت کیت خبری در روابط عمومی

کیت خبری یکی از ابزارهای مهم در روابط عمومی است. با تهیه و ارائه کیت خبری، شرکت یا برند می تواند اطلاعات مربوط به خود را به صورت سازماندهی شده و کاملی به رسانه ها، خبرنگاران و دیگر علاقه مندان ارائه دهد. تصور کنید ارائه این کیت قبل از برگزاری هر رویداد یا کنفرانس خبری تا چه میزان کار شما را برای اطلاع‌رسانی آسان می‌کند. همچنین این کار، می تواند در بالا بردن شهرت، افزایش محبوبیت و جذب مشتری برای سازمان، شرکت یا برند مفید باشد.

محتوای کیت خبری

کیت خبری شامل محتوای گوناگونی است که باید با دقت و درستی تهیه شود. محتوای این کیت شامل موارد زیر است:
۱- نام و لوگوی شرکت یا برند
۲- توضیحاتی درباره شرکت،

برند، محصولات و خدمات
۳- تاریخچه شرکت یا برند
۴- اخبار و رویدادهای مرتبط با شرکت یا برند
۵- عکس های مرتبط با شرکت، محصولات و خدمات
۶- ویدئوهای مرتبط با شرکت، محصولات و خدمات
۷- مقالات و مطالب مرتبط با شرکت، برند، محصولات و خدمات
۸- اطلاعات تماس با شرکت
۹- لینک اتاق خبر یا نیوزروم سازمان شما

روش های ارائه کیت خبری

کیت خبری می تواند به صورت الکترونیکی و یا حتی چاپی ارائه شود. در حال حاضر، بسیاری از شرکت ها و برندهای بزرگ، کیت خود را به صورت الکترونیکی و از طریق وب سایت خود یا ایمیل ارائه می دهند. اما در برخی موارد، این کیت به صورت چاپی نیز برای مطبوعات و رسانه های دیگر ارائه می شود.
کیت خبری، یکی از ابزارهای مهم در روابط عمومی است که به شرکت ها و برندها کمک می کند تا اطلاعات مرتبط با خود را به صورت سازماندهی شده و کاملی به رسانه ها، خبرنگاران و دیگر علاقه مندان ارائه دهند. این کار، می تواند در بالا بردن شهرت، افزایش محبوبیت و جذب مشتری برای سازمان، شرکت یا برند مفید باشد.

چطور یک کیت خبری بسازیم؟

با استفاده از اپلیکیشن نیوزروم می‌توانید یک کیت خبری کامل در کمترین زمان ممکن بسازید. برای ساخت کیت خبری یک نیوزروم بسازید:

ساخت پرس‌کیت