مدیر آموزش و بازاریابی گروه پژوهشی راچونه گفت: روش اصلی ما در آموزش یادگیری با بازی سازی است.

به گزارش اتاق خبر راچونه، آقای محمدی، مدیر آموزش و بازاریابی گروه پژوهشی راچونه در گفتگو با خبرنگار  نیوزروم بیان کرد:  گروه پژوهشی راچونه از وزارت علوم مجوز دارد و فعالیت خود را از ۳ سال پیش شروع کرده است. خدماتی همچون پژوهش، مشاوره و آموزش را برای سازمان های مختلف برگزار می کنیم و رویکرد ما در آموزش، یادگیری از طریق بازی است.

وی افزود: در کنار کارگاه های آموزشی گیمیفای شده، بازی هایی نیز طراحی کردیم که شرکت کننده ها در یک فرآیند یادگیری قرار می دهد. کاربر علاوه بر دیدن ویدیو های آفلاین و گذراندن کارگاه های گیمیفای شده   به بازی کردن نیز می پردازد و در پایان یک پروفایل ارزیابی فردی یا گروهی به کاربر تعلق می گیرد. راچونه مشتری های متفاوتی دارد، منابع انسانی شرکت مپنا، شاپرک، بانک شهر، بانک ملی، بانک سپه و بانک شهر نمونه هایی از مشتریان ما هستند.

محمدی ادامه داد: در ارتباط با این شرکت ها نیازسنجی آموزشی انجام می دهیم و براساس پکیج هایی که طراحی کردیم و نیاز و چالشی که از مشتری می گیریم، ماژولی می سازیم. دوره ها به شکل ۸ ساعته، ۱۶ ساعته و ۳۲ ساعته و به صورت آفلاین یا آنلاین برگزار می شوند.

مدیر آموزش و بازاریابی گروه پژوهشی راچونه در پاسخ به این پرسش که هدف آنها از شرکت در نمایشگاه کار دانشگاه تهران چیست، اظهار کرد: از ۳ سال پیش در این نمایشگاه فعال هستیم، سال اول متمرکز بر توسعه فرآیندهای داخلی، توسعه محصولات و طراحی چارچوب های آموزشی بودیم. طی دوسال اخیر به دنبال ورود به بازار و معرفی به مشتریان هستیم. نمایشگاه فرصت خوبی را در اختیار ما قرار داده و با شرکت های زیادی آشنا شدیم و بسیاری از آنها درخواست برگزاری دوره های آموزشی از ما داشته اند.

وی در خصوص نمایشگاه کار دانشگاه تهران گفت: با استقبال خیلی خوبی مواجه شدیم و فراتر از انتظارات ما بوده است. مراجعه کنندگان دوره هایمان را بسیار جذاب توصیف می کنند.

انتهای پیام/