به گزارش اتاق خبر روماک ماشین،  رحیم آقایی مدیرعامل این شرکت بیان کرد: روماک در حوزه طراحی و تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی، فست فود و قنادی فعال است. تولیدکننده دستگاه‌های پخت نان، کیک، شیرینی و غذا هستیم. در بیست و دومین نمایشگاه آرد و نان دستگاه‌های مربوط به پخت را برای تست آورده‌ایم تا بازدیدکنندگان از نزدیک با دستگاه‌های باکیفیت ایرانی آشنا شوند و توانایی شرکت‌های داخلی را به چشم ببینند.

وی در خصوص مزایای محصولات شرکت روماک اظهار کرد:  یکی از مزایای محصولات ما قیمت مقرون به صرفه آنهاست، قیمت دستگاه‌های روماک یک پنجم  نمونه‌های خارجی است. از سوی دیگر تمامی دستگاه‌های تولیدی روماک از صفر تا ۱۰۰ با کمک متخصصان و نخبگان ایرانی طراحی و ساخته شده است.  درواقع تمامی قطعات مورد نیاز ساخت این تجهیزات بومی‌سازی شده است بدین ترتیب مشتریان از لحاظ خدمات پس از فروش، تعمیرات و نگهداری هیچ نگرانی نخواهند داشت.

آقایی با اشاره به این که رقبا به دو دسته تقسیم می‌شوند، گفت: برخی تولیدکننده داخلی و برخی واردکننده دستگاه‌های خارجی هستند. رقابت در این حوزه بیشتر بر سر  قیمت است. قیمت محصولات روماک حدود یک پنجم نمونه خارجی است. رقبای تولیدکننده پیشرفت خوبی داشته‌اند و پیشرفت آنها به معنای پیشرفت خود ما و صنعت است چراکه با همکاری یکدیگر می‌توانیم سرزمین مادری‌مان را آباد کنیم.

مدیرعامل شرکت روماک ماشین عنوان کرد: نزدیک ۷۲ محصول و تجهیزات در حوزه پخت نان، فست‌فود، رستوران تولید می‌کنیم. نیروی انسانی خلاق و جوان شرکت روماک موفق شده‌اند ۱۰ ثبت اختراع و مالکیت صنعتی ثبت کنند.

شرکت صنعتی روماک ماشین در سال ۱۳۸۵ در راستای پژوهش‌های علمی، صنعتی در جهت بهینه‌سازی تجهیزات و ماشین‌آلات آشپزخانه‌های صنعتی و تجهیزات گرمایشی تابشی شروع به کار کرد. روماک اکنون مفتخر و پیشرو در طراحی و تولید ماشین‌آلات و تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی و تجهیزات گرمایشی تابشی است و مرغوبترین تجهیزات و ماشین‌آلات را همراه با یک دهه تجربه و همراه با نوآوری تولید می‌کند.