به گزارش اتاق خبر شرکت بعداشتی دکتر عبیدی، علی نقیب رییس هیئت مدیره شرکت بهداشتی دکتر عبیدی در حاشیه نهمین رویداد کارآفرینان بزرگ ایران که در مجموعه سلام باغ بهشت برگزار شد، در خصوص خاطره اولین شکست خود بیان کرد: یک کارآفرین حتما شکست را تجربه کرده است. این شکست می‌تواندخیلی بزرگ یا کوچک باشد. وقتی اولین کارم را شروع کردم بر این باور بودم که ایده خوبی است و جواب می‌دهد، البته اشتباه هم نکرده بودم؛ شروع جنگ تحمیلی تاثیر بسیاری در این شکست داشت.

وی افزود: بهترین روز زندگی من زمانی بود که ایده‌ام به ثمر نشست و درواقع جواب داد. البته این به ثمر نشستن به معنای سودآوری نیست. گاهی انسان افتخار می‌کند که توانسته کار ارزشمندی را برای جامعه خود انجام دهد. یکی از روزهای شیرین زندگی من روزی بود که ایده تغییر در بسته‌بندی صنایع بهداشتی را داشتم و تکنواوژی تیوپ‌های چند رنگ را وارد کشور کردم. هر بار دیدن این محصولات در فروشگاه و مغازه برای من لذت‌بخش بود.

نقیب با اشاره به این که اگر پول و ثروت به معنای جابه‌جایی باشد، هیچ ارزشی ندارد، اظهار کرد: با این حال اگر به تولید ثروت برسید و با ایجاد یک ایده بتوانید کاری کنید که ارزش افزوده بالا و ایجاد ثروت کند، لذت بسیاری دارد، به خصوص اگر بتوانید این ایده را جهانی کنید و به صادرات برسید و درآمد ارزی هم داشته باشید.

رییس هیئت مدیره شرکت بهداشتی دکتر عبیدی گفت: یک جوان پر از انرژی، خلاقیت و  شادابی است و  علاقه  دارد به جایگاهی برسد و احترام دیگران را به دست آورد. هموار کردن این راه برای جوانان بر عهده دولتمردان و افراد باتجربه است. می‌توانیم مسیر را هموار کنیم تا جوانان در مسیری که علاقه و خلاقیت دارند برای جامعه مثمر ثمر باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر ۱۰۰ میلیون تومان پول داشتید چه کاری راه می‌انداختید، اذعان کرد: این مقدار پول خوبی برای یک جوان است تا یک کار کوچک راه بیندازد. اگر جوان بودم و انرژی و اشتیاق جوانی را داشتم و ۱۰۰ میلیون پول هم داشتم، مطمئن باشید به دنبال ایده‌ای می‌رفتم که درنهایت به درآمدزایی و جایگاه اجتماعی خوب برسم.