بیش از ۳۰۰ هزار کاربر از خدمات پشتیبانی سامانه‌ها و پایگاه‌های اطلاعات ایرانداک در سال ۱۴۰۱، بهره‌مند شدند.

به گزارش «روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران» در سال ۱۴۰۱، بیش از ۳۰۰ هزار کاربر سامانه‌ها و پایگاه‌های اطلاعات ایرانداک از خدمات پشتیبانی بهره بردند. گفتنی است سامانه همانندجو با ۱۲۷ هزار درخواست در صدر ارتباط با پشتیبانی ایرانداک قرار داشته است. پس از آن سامانه ملی ثبت پایان‌نامه، رساله، و پیشنهاده با ۷۸ هزار درخواست، سامانه پیشینه پژوهش با ۶۰ هزار درخواست، و پایگاه اطلاعات علمی ایران (گنج) با ۲۱ هزار درخواست در رتبه‌های بعدی دریافت پشتیبانی در سال ۱۴۰۱ بودند. افزودنی است روزانه بیش از هزار و ۲۰۰ کاربر از خدمات پشتیبانی سامانه‌ها و پایگاه‌های اطلاعات ایرانداک شامل ارتباط تلفنی، رایانامه، کاربرگه‌های موجود در سامانه‌ها، ویرایش، مراجعه حضوری و چت آنلاین بهره برده‌اند.