گروه صنعتی گلرنگ حامی انحصاری کاروان ورزش دانشجویان ایران در سی و یکمین یونیورسیاد جهان در چین شد.
به گزارش اتاق خبر گروه صنعتی گلرنگ، توافقنامه‌ای فی مابین گروه صنعتی گلرنگ به عنوان حامی انحصاری کاروان ورزشی دانشجویان ایران و فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، در رقابتهای سی و یکمین المپیاد ورزشی دانشجویان جهان در چین منعقد شد.

مجید کیهانی مدیر آکادمی ورزش گروه صنعتی گلرنگ اذعان داشت: حضور ۸۸ ورزشکار دختر و پسر از دانشجویان عزیز کشورمان در ۱۱ رشته ورزشی، که نخستین بار است کشور عزیزمان در این تعداد رشته در یونیورسیاد حضور پیدا خواهد کرد باعث افتخار همه ما است. همواره نگاهی ویژه به دانشجویان در گروه صنعتی گلرنگ وجود داشته است و با توجه به اهداف آکادمی ورزش و نگاه به سه حوزه ورزش سازمانی، همگانی و قهرمانی و نیز در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، گروه صنعتی گلرنگ حامی انحصاری کاروان اعزامی دانشجویان ورزشکار ایران عزیزمان در این مسابقات جهانی شده است.
هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، ضمن قدردانی از گروه صنعتی گلرنگ گفت: کاروان ورزشی دانشجویان ایران با نام علمداران در یونیورسیاد حضور خواهد داشت زیرا دانشجویان علمداران علم و دانش و تقوا و سرمایه‌های کشور هستند.
گفتنی است مراسم بدرقه کاروان ورزش دانشجویان ایران در یونیورسیاد جهانی، ۳۱ تیر ماه در دانشگاه تربیت مدرس با حضور وزیر علوم، فناوری و تحقیقات، سفیر کشور چین در ایران، روسای فدراسیون‌های ورزشی، مدیر آکادمی ورزش گروه صنعتی گلرنگ، ورزشکاران و مربیان برگزار شد.
وزیر علوم در این مراسم خطاب به دانشجویان ورزشکار خاطرنشان کرد: ورزشکاران باید قهرمانی را با منش پهلوانی به دست آورند و ان‌شاء‌الله شما قهرمانانی باشید که پهلوانانه رقابت می‌کنید.

تیم‌های ملی کشورمان از تاریخ ۶ الی ۱۷ مرداد ماه در ۱۱ رشته‌ی والیبال، دوومیدانی، شمشیربازی (سابر)، جودو، قایقرانی، ژیمناستیک در بخش پسران و تکواندو (پومسه و مبارزه)، تیراندازی با کمان (کامپوند و ریکرو)، تیراندازی(تفنگ و تپانچه)، ووشو (ساندا و تالو) و تنیس روی میز در بخش دختران و پسران در شهر چنگدو چین به مصاف حریفان قدرتمند خود در رقابتهای یونیورسیاد خواهند رفت.