به گزارش اتاق خبر شرکت تلاش، وجدان طلب مدیر عامل شرکت تلاش اظهار کرد:  در حوزه تولید حافظه فلش مموری، ssd کارت و اسپیکر فعالیت می کنیم. کارخانه تولیدی در مجتمع پیام مستقر است. هدف اصلی ما تولید محصولات داخلی با کیفیت است. کار تولید را با حافظه فلش مموری شروع شد، سپس تولید اسپیکرهای مختلف اضافه شد و در فاز بعدی برنامه تولید لوازم جانبی مانند پاوربانک را داریم.

وی افزود: کار تولید از سه سال پیش شروع شد و در حال حاضر مشتریان بسیاری داریم. در ابتدا محصولات ساخت ایران طرفدار زیادی نداشت اما با ارائه محصولات با کیفیت بالا و  قیمت مناسب در بازار و نزد مشتری شناخته شدیم. گارد عدم استفاده از محصولات ایرانی در میان مشتریان به طور قابل توجهی کمتر شده است چراکه محصولات داخلی از نظر کیفتی و قیمتی قابلیت رقابت با برندهای خارجی را دارند.

مدیر عامل شرکت تلاش بیان کرد: محصولات داخلی به چنان کیفیت بالا و قیمت مناسبی رسیده اند که واردات برخی کالاها دیگر به صرفه نیست و  محصولات خارجی امکان رقابت با داخلی ها را ندارند.

وجدان طلب با اشاره به این که به پیشنهاد مجموعه پیام  در نمایشگاه الکامپ شرکت کرده اند، اذعان کرد:  در پاویون مجموعه پیام شرکت های منتخب این مجموعه حضور دارند. استقبال بازدیدکنندگان خوب بوده و امیدواریم بازخورد خوبی برای شرکت به همراه داشته باشد.