به گزارش اتاق خبر ژی بورد، سعید سعدالله مدیربازرگانی شرکت آتیه ارتباطات ژی بیان کرد: ژی بورد یک رسانه جدید تبلیغاتی در حوزه دیجیتال ساینیج است که محتوای پویا را روی صفحه نمایش در مکانهای محتلف نمایش میدهد. کسب و کارها میتوانند محصولات و خدمات خود را روی این صفحه نمایشها تبلیغ کنند تا مخاطبان بیشتری جذب کنند. بدین ترتیب برندهای بزرگ و کوچک میتوانند با هزینه کمتر تبلیغات خود را به دید عموم بگذارند و دیده شوند.
وی در خصوص حضور در نمایشگاه دستاوردهای شرکتهای دانشبنیان، خلاق و فناور در حوزه رسانه و روابط عمومی گفت: اتفاق جذابی است، افراد شاخصی حضور پیدا کردند و جذب محصولات شدند. حضور در هر نمایشگاهی به خصوص برای شرکتهای دانشبنیان میتواند تاثیر به سزایی روی پیشرفت آن کسب و کار داشته باشد.
شرکت آتی ارتباطات ژی در سال ۱۳۹۶ با تمرکز روی فناوریهای نوظهور، تلاش برای تجاریسازی فناوریهای جدید در شبکههای چندرسانهای و پلتفرمهای ابری تاسیس شد. محصول ژی بورد در سال ۱۴۰۱ به عنوان یک راه حل نوآورانه در صنعت تبلیغات به صورت یک زیستبوم جامع تبلیغاتی برای کسبوکاها ایجاد شد.