روز یکشنبه ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۲، چهارمین جلسه ستاد بهسازی و آماده‌سازی خوابگاه‌های دانشگاه تهران برای سال تحصیلی جدید برگزار شد.

به گزارش اتاق خبر دانشگاه تهران، چهارمین جلسه ستاد بهسازی و آماده‌سازی خوابگاه‌های دانشگاه تهران برای سال تحصیلی جدید، روز یکشنبه ۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۲ با حضور اعضای ستاد برگزار شد.
چهارمین جلسه این ستاد که متشکل از مدیران و کارشناسان فنی و اجرایی اداره کل امور خوابگاه‌ها، با هدف بهسازی و آماده‌سازی خوابگاه‌های دانشجویی برای سال تحصیلی جدید می‌باشد، ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰ روز یکشنبه ۱۹ شهریور ماه با حضور دکتر محمدعلی زارع چاهوکی، مدیرکل امور خوابگاه‌ها، حمیدرضا رنجبر، معاون اجرایی اداره کل امور خوابگاه‌ها، حسین رضایی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل امور خوابگاه‌ها، مسئولین خوابگاه‌ها و کارشناسان فنی و اجرایی در اداره کل امور خوابگاه‌ها برگزار شد.
در این جلسه، در خصوص اقدام‌های نهایی پیش از شروع سال تحصیلی جدید در قالب مرحله دوم طرح تابستانه بهسازی و آماده‌سازی خوابگاه‌ها که از ۲۴ تیرماه آغاز شده است، بحث و تبادل نظر شد. در این جلسه هر کدام از اعضا گزارشی از پیشرفت کارها ارائه کردند. مقرر شد با بسیج همه نیروها و امکانات طی روزهای باقیمانده تا شروع سال تحصیلی جدید تعمیرات در ابنیه و تاسیسات به اتمام رسیده و نظافت کامل خوابگاه ها انجام شود.
گفتنی است با برنامه ریزی انجام شده خوابگاه های دانشگاه تهران از روز پنج شنبه ۳۰ شهریورماه پذیرای دانشجویان واجد شرایط سکونت در خوابگاه ها خواهد بود.