«به نام خداوند جان آفرین»

عرض سلام و ادب و احترام دارم خدمت همگی شما همکاران عزیزم. طاعات و عباداتتان قبول باشد، امیدوارم تعطیلات به همگی شما عزیزان در کنار خانواده‌های محترم خیلی خوش‌گذشته باشد.

در ابتدای سال ۱۴۰۳ لازم میدانم که خیلی مختصر چند مورد را با شما عزیزان در میان بگذارم. سال ۱۴۰۲ شرایط اقتصادی خاصی بود که همه از آن مطلع هستید و الحمدلله با وفاق و همدلی و صمیمیتی که در بین همه شما عزیزان هست سال ۱۴۰۲ را علی رغم فرازها و نشیب‌ها پشت سر گذاشتیم. ولیکن سال ۱۴۰۳ پیش بینی این هست که به لحاظ شرایط اقتصادی، شرایط، شرایط‌ خاصتری است و باید بتوانیم ان‌شاالله این همدلی و وفاق و صمیمیت و صفا را با تعاملات خاص و ویژه قویتر داشته باشیم و بتوانیم به نحو بسیار موثرتری بهره‌وری را در حد بالاتری ان‌شاالله داشته باشیم، فلذا لازم است که بتوانیم از همه‌ی تفکرات ارزشمند و از همه‌ی ایده‌های نو‌آورانه و از همه‌ی تجربه‌ها استفاده کنیم، به صورت خیلی موثر و سیستماتیک.

ما اواخر سال ۱۴۰۲ مراسم نوآوری را داشتیم که الحمدلله شاهد ایده‌های نوآورانه‌ی خیلی ارزشمندی از بین همکاران عزیز بودیم و مطمئنم که این تفکرات خیلی قشنگ و این ایده‌های نوآورانه میتواند نتایج بسیار اثربخشی داشته باشد. مایی که می‌خواهیم تا سال ۱۴۱۱ در بین ۵۰۰ شرکت برتر بین‌المللی باشیم لازمه‌اش این است که بتوانیم خیلی موثرتر عمل کنیم و خیلی بهره‌ورتر. فلذا من خواهشی که از شما عزیزان دارم این است که در سال ۱۴۰۳ و سال‌های بعدی بتوانیم از این ایده‌های قشنگ و ارزشمند خیلی بیشتر در جهت رشد و شکوفایی هرچه بهره‌ورتر استفاده کنیم. و مطمئنم که این تعاملات، این هم‌اندیشی‌ها و این همدلی‌های می‌تواند ما را به سرمنزل مقصود در زمان معین برساند.

حُسنت به اتفاقِ مَلاحت جهان گرفت        آرى به اتفاق، جهان می‌توان گرفت

ایام به کامتان باشد، خوش‌ و خرم باشید، خداحافظتان.