فائزه موسوی، معاون تحول سازمانی شرکت پنتر، در گفتگو با خبرنگار نیوزروم در خصوص هدف این شرکت از حضور در نمایشگاه کار دانشگاه تهران گفت: گروه کارآفرینی پنتر (شرکت عالی نشان پارسیان)، یکی از برندهای کارفرمایی معتبری است که امسال در نمایشگاه حضور دارد. هدف  شرکت ایجاد یک تعامل سازنده و مثبت بین برند و کارجویان است. با توجه به این که نمایشگاه در دانشگاه بزرگ تهران برگزار می شود، به دنبال جذب دانشجویان یا فارغ التحصیلان این دانشگاه هستیم.

وی افزود: همچنین مطلع شدیم که نمایشگاه دارای سایتی هست که کارجویان می توانند رزومه خود در زمینه کاری دلخواه خود در سازمان ها ارسال کنند، به همین دلیل شرح شغلی و شرایط شغلی که متصور هستیم را داخل سایت بارگزاری کرده ایم.

موسوی در پاسخ به این پرسش که پنتر به دنبال چه نوع نیروی انسانی است، بیان کرد: تمایل به همکاری با افراد تحصیل کرده و ماهری داریم که تجربه کاری نیز داشته باشند چراکه فرصت های شغلی مدیریتی حساس هستند.

معاون تحول سازمانی شرکت پنتر در خصوص با نیاز این شرکت به جذب نیرو، اظهار کرد: شرکت کارآفرینی پنتر محصولات جدید و متفاوتی در زمینه های مختلف تولید می کند، برای مثال علاوه بر تولیدکننده نوشت افزار و  ناشر کتاب های حوزه کسب و کار، دوره های آموزشی و مشاوره کارآفرینی نیز در مدرسه کسب و کار ارائه می دهیم. با توجه به توسعه مستمر پنتر، همواره فضای خالی برای جذب نیروی انسانی داریم.

وی درباره تجربه پنتر از حضور در نمایشگاه کار، گفت: امسال اولین تجربه پنتر در این نمایشگاه است، با این وجود با استقبال خوبی از سوی مراجعه کنندگان مواجه شدیم.

انتهای پیام/