به گزارش اتاق خبر سویق مهدیار عرفان عبدالله زاده عضو شرکت مهدیار بیان کرد: محصولات ما از غلات سبوس دار و هسته دار مانند جو، گندم، نخود، عدس و سنجد تولید می شوند. غلات ابتدا به همراه سبوس و هسته آسیاب شده و سپس تفت داده می شود.

وی با اشاره به این که شرکت مهدیار تولیدکننده محصولات ارگانیک مانند پفک طبیعی است، اظهار کرد: تفاوت پفک سویق با پفک های معمولی این است که حاوی مواد تراریخته، مواد افزودنی، نگه دارنده و رنگ نیست. پفک های معمولی از آرد ذرت و سویا تولید می شوند که تراریخته هستند. همچنین در تولید پفک طبیعی از روغن کانولا و نمک دریا استفاده شده  است.

عبدالله زاده افزود: صفر تا ۱۰۰ فرایند تولید محصولات ما طبیعی هستند. پفک طبیعی سرشار از اسید فولیک، ویتامین بی۱، بی ۶، فیبر، پروتئین، زینک، آهن و مس است و در هفت طعم متفاوت عرضه می شود. قیمت این محصول در مقایسه با پفک معمولی کمی بیشتر است ما انتخاب سالم و طبیعی تری است. این محصول مناسب رژیم غذایی گیاهخواری نیز هست.

وی خاطر نشان کرد: شرکت مهدیار نزدیک به ۱۰ سال در حوزه تولید آرد سویق تجربه دارد و پفک سویق از حدود یک و سال نیم پیش وارد بازار شده است. همچنین محصولات دیگری مانند بیسکویت و پودر سویق تولید می کنیم که می توان با آن کیک و شیرینی طبخ کرد.

 

پیام سردبیر: مخاطب گرامی، این محتوا بر مبنای اظهارات اعضای شرکت فوق نگارش شده و مسئولیت آن با شرکت صنایع غذایی سویق مهدیار است. برای اطلاع بیشتر از چارچوب‌های انتشار خبر در حوزه سلامت، تغذیه، بهداشت و درمان در نیوزروم به بیانیه حفظ اعتماد مخاطب مراجعه فرمایید.