به گزارش اتاق خبر مدوپد، مجتبی دلخوشیان بنیان‌گذار این مجموعه بیان کرد: ویژن محصولی برای تولید تصاویر با هوش مصنوعی است. متن توصیفی به ویژن داده می‌شود و این ابزار با استفاده از موتورهای هوش مصنوعی تصویرسازی را انجام می‌دهد.

وی افزود: ویژن ابزاری کاربردی برای خبرگزاری‌ها، طراحان، تولیدکنندگان محتوای تصویری و هر فردی که با تصویر کار دارد، به شمار می‌رود.

دلخوشیان در خصوص حضور در نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور حوزه رسانه و روابط عمومی عنوان کرد: این رویداد دسترسی به افراد متخصص و حرفه‌ای در حوزه رسانه و روابط عمومی را آسان‌ کرده است. این نمایشگاه تمامی بازیگران اکوسیستم روابط عمومی و رسانه را دور هم جمع کرده بنابراین بهترین فرصت برای شبکه‌سازی است.

مدوپد گروهی فناورمحور است که تلاش می‌کند سلیقه و رویای هر فرد را در قالب محصولات کاربردی ارائه کند. چگونگی این کار با نمایش محصولات به صورت موکاپ با هدف واقعی نمایی تصاویر برای مخاطب است. در مرحله بعدی با استفاده از هوش مصنوعی و ماشین یادگیرنده از یک سو و افزایش تعداد طرح و نقش در قالب محصولات از سوی دیگر، پاسخگوی کاملی برای سلایق و هوشمندی در انتخاب مشتریان است.