به گزارش اتاق خبر شرکت وگان ویگر، عباس عرب‌زاده مدیر بخش تولید این شرکت بیان کرد:  وگان ویگر محصولات سلامت محور تولید می‌کند که در چند دسته اصلی شامل انواع گرانول و موسلی، کلوچه و بیسکویت، حلوا و ارده، شکلات و کره‌مغزها به بازار عرضه می‌شود. در هیچ یک از محصولات ما از شکر و روغن استفاده نشده و مقدار کم شکری که در کلوچه‌ها وجود دارد شکر قهوه‌ای است، شیرین‌کننده باقی محصولات عسل یا چهار شیره است.

وی افزود: فعالیت وگان ویگر به صورت رسمی از سه سال پیش آغاز شد و شعار ما این است که در هیچ شرایطی کیفیت را فدای کمیت نکنیم. از یک کارگاه کوچک سنتی شروع کردیم و حال تبدیل به یک کارگاه بزرگ شده‌ایم و در فاز بعدی به کارخانه تبدیل می‌شویم.

عرب‌زاده اظهار کرد: در چند نمونه از گرانول‌های ما عسل به کار رفته اما گرانول‌های مخصول وگان‌ها را نیز تولید می‌کنیم که در آن هیچ عسلی استفاده نمی‌شود. ۹۵ درصد محصولات ما مناسب وگان‌‌هاست.

مدیر بخش تولید وگان ویگر در خصوص مزیت این مجموعه در مقایسه با رقبا اذعان کرد: رقبای ما کار خود را بسیار زودتر شروع کردند و کارشان گسترده‌تر از ماست اما مزیت اصلی ما در کنار کیفیت بالا، قیمت مقرون به صرفه است که حدود ۴۰ درصد پایین‌تر از محصولات مشابه است.