به گزارش اتاق خبر شرکت هوش تجاری ویترای نو،  مصطفی کاظمی مدیر فروش و قرارداد شرکت هوش تجاری ویترای نو بیان کرد: مجموعه از سال ۹۸ به طور رسمی در حال فعالیت است و حوزه کاری آن هوش تجاری یا BI است. درواقع آنالیزور داده های سازمان ها هستیم و داشبوردهای مدیریتی آنلاین به آنها ارائه می دهیم تا به بهترین شکل ممکن سازمان خود  را مدیریت کنند و تصمیم های بهتری بگیرند.

وی افزود: در نهایت یک سازمان آنلاین با داشبوردهایی در همه واحدها از جمله فروش، مالی، انبار، تولید منابع انسانی و بازرگانی برای مشتری ایجاد می کنیم. این سازوکار به مدیریت اجازه می  دهد که از بخشی از سازمان که نیاز دارد، اطلاعات به روز دریافت کند.

مدیر فروش و قرارداد شرکت هوش تجاری ویترای نو اظهار کرد: مجموعه ما یکی از بزرگ ترین شرکت ها در حوزه هوش تجاری به شمار می رود و رزومه کاری ما وجه تمایز ویترای با رقبای آن است. تاکنون افتخار همکاری با شرکت هایی چون تلاونگ، بهنوش، ۲۰۲ ، لبنیات هراز، پاک، ماهشام و… داشته ایم. سرعت عمل در تحویل پروژه یکی از ویژگی های متمایز مجموعه ما به شمار می رود که از تیم مجربی تشکیل شده که نه تنها با زبان و دنیای آی تی آشناست بلکه کسب و کارهای این حوزه را نیز به خوبی می شناسد.