جلسه ویدئو کنفرانس مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با نمایندگان کانون های بازنشستگی مخابرات سراسر کشور با هدف تکریم بازنشستگان و توجه به جایگاه و منزلت این قشر ارزشمند سازمان برگزار شد .

به گزارش اتاق خبر شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی در این جلسه که روز دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ با حضور جمعی از مدیران این مجموعه در سالن ویدئو کنفراس ساختمان وفا غفاریان برگزار شد با تبیین وضعیت موجود صنعت مخابرات کشور، یکس از مهمترین علل مسائل بازنشستگان و کارکنان را عدم تناسب هزینه و درآمد شرکت دانست که با حل این موضوع بسیاری از مسائل مالی و دغدغه ها حل و فصل خواهد شد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ، در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت های همکاران بازنشسته، مخابرات را وام دار تلاش های آنان دانست و از بازنشستگان به عنوان پیشکسوتان ارزشمند سازمان یاد کرد و اظهار داشت: در هر سازمانی، بازنشستگان به عنوان عناصر ارزشمند محسوب می شوند.

مهندس سلطانی، در این جلسه ضمن شنیدن سخنان ، خواسته ها و دغدغه های آنان خاطرنشان کرد : رویکرد این شرکت توجه به جایگاه و منزلت بازنشستگان می باشد.

وی همچنین افزود: بازنشستگان، و مدیران مخابرات باید با وحدت و همدلی و همفکری و ارائه راهکار برای رفع و به حداقل رساندن مشکلات گام بردارند .

همچنین محبی معاون توسعه نیروی انسانی مخابرات در این نشست درباره اینکه چرا بیمه معلم تغییر کرد و با دانا قراردادمنعقد شدگفت: شکایات و پیام ها کارکنان شاغل و بازنشستگان نشان می داد بیمه معلم بنیه مالی کافی نداشت تا به محض دریافت ملک از سوی مخابرات، خدمات بیمه ای را بطور کامل ارائه کند.از آنجا که ما باید به ازای مطالبات بیمه، ملک به بیمه بدهیم، بیمه دانا شرایط ما را پذیرفت.ضمن اینکه بیمه دانا گرید ۱ دارد و بهترین خدمات را ارائه می دهد.

وی با اشاره به خدمات دندانپزشکی گفت: قبلا سقف خدمات دندانپزشکی ۴ میلیون تومان بود حالا در بیمه دانا هم همان مبلغ است.برای خدمات دندانپزشکی کف مبلغ اعلامی توسط بیمه مرکزی ۵۷۰ هزار تومان است.اگر کمی خدمات را تغییر دهیم باید ماهی یک میلیون تومان به ازای هر نفر پرداخته شود.

معاون نیروی انسانی در باره وضعیت بیمه دانا و ارائه خدمات آن در حال حاضرگفت: یک ماه است که عقد قرارداد با بیمه دانا صورت گرفته و توسط مدیر عامل امضا شدکه پس از امضای دکتر محمودزاده، قرارداد به استانها ابلاغ خواهد شد .