به گزارش اتاق خبر شرکت مهرام، کیوان کیوان مرز مدیر منابع انسانی شرکت مهرام، در معرفی کوتاهی گفت: گروه آپادانا شامل شرکت‌های مختلفی اعم از مهرام است که شامل کارخانجات مختلفی می‌شود. دوتا از این کارخانه ها در شهرک صنعتی البرز، یکی در شیراز و یکی کارخانه در کرج قرار دارد.

کیوان مرز درباره تجربه حضور در نمایشگاه بیان کرد: علاوه بر امسال، سال‌های قبل هم در نمایشگاه حضور داشتیم. با توجه به چالش حداقل ۵ سال آینده صنعت یعنی جذب نیروی انسانی و این موضوع که بدلیل بحث آزادی کار و اهمیت درآمد، افراد جذب مشاغل کاذب و صنایع دیگر می شوند، ما دچار کمبود نیروی انسانی خواهیم شد. به همین دلیل معرفی صنایع و شرکت‌ها از طریق همین نمایشگاه ها به خصوص در رابطه با دانشجویان و فارغ التحصیلان می تواند مشوق و محرک آن‌ها برای آشنایی و جذب توسط شرکت ها بشود.

کیوان مرز ادامه داد: با توجه به حوزه شرکت ما، مشاغل تخصصی که به آن‌ها نیازمند هستیم بیشتر در حوزه صنعت غذایی است. هم چنین شامل بخش‌های دیگر اعم از کارشناسان فنی، مهندسی و حسابداری و … می شود و نسبت به موقعیت‌‌هایی که هر کارخانه نیازمند آن است ، جذب نیرو خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در بحث استخدام، دو مورد برای ما اهمیت دارد. یکی تجربه کاری و دیگری بحث رشته تحصیلی مرتبط با آن است. با توجه به اینکه دانشجویان دارای تجربه کاری نیستند، ما دوره‌های کارآموزی صنایع غذایی و صنایع وابسته به کارخانه ما ترتیب دیدیم که متقاضیان می توانند در آن شرکت کنند. هم چنین بسیاری از این افراد پس از فارغ التحصیلی نیز می توانند جذب مجموعه ما بشوند.