در هفته جاری شاهد بارگیری پر حجم محصولات حوزه داخلی و صادراتی بودیم، در خصوص گسترش دامنه لجستیکی چه اقداماتی انجام داده و برنامه ریزی می کنید؟ ضمن سپاس از همکاران حراست، کنترل کیفیت و انبار محصولات، هفته جاری علاوه بر بارگیری محصولات داخلی، تعداد ۱۹ دستگاه واگن حامل محصولات پلی اتیلن را به مقصد کشور ترکیه صادر خواهیم کرد و کوشیده ایم با کاهش زمان ترانزیت و هزینه های حمل و نقل بین المللی، همراستا با سیاستهای شرکت علاوه بر حفظ مشتریان قدیمی، به کشورهای حوزه CIS نیز با استفاده از ترانسشیپمنت محصولات در مبادی خروجی گسترش دهیم.

در این راستا مقاصد جدیدی در سال جدید از جمله کشور ایتالیا به مقاصد صادراتی بوده است.

همچنین در راستای افزایش تعاملات سازنده با سازمان راهداری، جلسات متعددی برای بهینه سازی زمان بارگیری و انجام حمل و نقل در حداقل زمان ممکن صورت گرفته است.

با توجه به ارزش حفظ نقدینگی در شرکت در این خصوص چه کرده اید؟ جهت حفظ نقدینگی شرکت برای پرداخت حقوق ورودی و مالیات محمولات وارداتی اقدام به تودیع ضمانتنامه های بانکی با سررسید انتهای سال مالی استفاده کرده ایم که از این محل، امکان صرف نقدینگی در سایر بخشهای توسعه ای شرکت فراهم شده است.

جهت ارتقاء دانش کارکنان واحد لجستیک چه تدابیری اندیشیده اید؟ با همکاری مدیریت محترم منابع انسانی و واحد آموزش، به فراخور نیاز عملیاتی، دوره های ضمن خدمت کوتاه مدت تخصصی متعددی برای کارکنان برگزار می شود. علاوه بر این، در قالب Focus Group های هفتگی، اقدام به بررسی و ریشه یابی مشکلات و موانع کسب کار در حوزه های مربوطه می شود.