مراسم خوشامدگویی به دانشجویان بین الملل دانشکدگان مدیریت برگزار شد.
به گزارش اتاق خبر دانشکدگان مدیریت تهران، در مراسمی که به همت دفتر مشاور امور بین‌الملل دانشکدگان مدیریت مورخ سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ برگزار شد، با حضور هیئت رئیسه به دانشجویان غیرایرانی این دانشکدگان خیر مقدم گفته شد.
در این مراسم که در تالار اصلی الغدیر و با حضور قابل توجه دانشجویان بین‌الملل برگزار شد آقای دکتر طاهر روشندل اربطانی رئیس دانشکدگان با خوشامدگویی به دانشجویان بین‌الملل، دانشگاه تهران را به عنوان یکی از دانشگاههای برتر خاورمیانه خانه این دانشجویان خواند و آرزو کرد این دانشجویان در آینده سفیرانی خوب برای دانشگاه تهران و کشور ایران باشند.
آقای دکتر عباس نرگسیان معاون علمی دانشکدگان نیز با خوشامد به این دانشجویان برخی ملاحظات آموزشی را به طور مختصر یادآور شدند و ابراز امیدواری کردند که همه دانشجویان با کیفیت بدون مشکل به مرحله فراغت از تحصیل برسند.
سپس دکتر داتیس خواجه ئیان مشاور امور بین‌الملل دانشکدگان پس از ارائه آمار دانشجویان دانشکدگان به تفکیک دانشکده و مقطع و رشته، به اهمیت مشارکت دانشجویان بین‌الملل در رویدادهای دانشکدگان تاکید کرد و از دانشجویان غیرایرانی دعوت کرد تا همپای دانشجویان ایرانی در اداره رویدادهای دانشجویی دانشکدگان شرکت کنند.
سپس با حضور اعضای هیئت رئیسه از آقای دکتر انصاری و آقای دکتر سلام زاده مشاوران پیشین دانشکده مدیریت، و سرکار خانم آبدار اصفهانی و خانم سمیه حسامی دانشجوی دکتری که فرایندهای اجرایی و به ویژه ثبت نام دانشجویان بین‌الملل را به خوبی انجام دادند تقدیر شد.
پس از نواختن موسیقی توسط یک گروه از کشور افغانستان بازی شناخت پرچمها اجرا شد و به تیمهای داوطلب جوایزی اهدا شد.
دانشکدگان مدیریت با تبریک دوباره به دانشجویان بین‌الملل بابت ورود به خانواده دانشگاه تهران، تحصیل باکیفیت و رقابتی را برای این دانشجویان آرزو می‌کند.

مراسم خوشامدگویی به دانشجویان بین الملل دانشکدگان مدیریت