به گزارش اتاق خبر شرکت اتود، محمد رضایی مدیر اجرایی این شرکت بیان کرد: اتود مخفف اندیشه، تجربه و دستاورد است. هدف اصلی ما هم‌افزایی میان اندیشه‌های افراد مختلف و تجربه‌های موفق و ناموفق در حوزه‌های متفاوت برای دستیابی به دستاوردهای مناسب است.

وی با اشاره به این که اتود تولیدکننده محصولات متنوعی در حوزه نرم‌افزار است، گفت: با نیازسنجی بخش‌های مختلف صنایع و معادن کشور متوجه شدیم که بسیاری از شرکت‌ها در صنایع کوچک، متوسط و بزرگ به سیستم‌های یکپارچه و حتی پلتفرم مدیریتی آنلاین دسترسی ندارند. بنابراین تمامی نیازها در این حوزه را جمع‌آوری کرده و سیستم‌های جامع و یکپارچه‌ای را توسعه دادیم که مدیریت کارها را یکپارچه و آسان می‌کند. این پلتفرم‌ جامع، انواع خدمات مدیریتی را به شرکت‌های فعال در صنایع و معادن ارائه می‌کند.

مدیر اجرایی اتود عنوان کرد: پامیکا پلتفرم ابری مدیریت یکپارچه کارها و ارتباطات سازمانی است. این پلتفرم ابری است و نیازی به نصب سرور ندارد و تمامی وظایف و ارتباطات موجود در سازمان را مدیریت می‌کند. این پلتفرم بیش از ۴۰ زیرسیستم دارد که به صورت مجزا نیز به سازمان‌ها و نهادها ارائه می‌شود.

رضایی در خصوص محصولات دیگر شرکت اتود اظهار کرد: پلتفرم آموزشی سیسو ورک محصول دیگر ماست که فضایی تعاملی برای آموزش را فراهم می‌کند. افراد  متخصص در حوزه‌های مختلف مانند کسب و کار، توسعه فردی و توسعه پایدار می‌توانند محتوا و مطالب خود را در قالب پادکست، پی دی اف و فیلم در این فضا قرار دهند تا مخاطبان از آنها استفاده کنند. در این فضا امکان ایجاد انجمن‌ برای بحث و گفتگو نیز فراهم شده است.

وی افزود: تایم یاب یکی دیگر از محصولات اتود است که ابزاری برای مدیریت زمان قرار ملاقات‌ها و جلسات است. این ابزار به فرد کمک می‌کند تا جلسات را بهتر مدیریت کند. یکی از چالش‌ها در برگزاری جلسات مدیریت زمان آن است و تایم یاب ابزاری کاربردی برای بهبود مدیریت زمان در جلسات به شمار می‌رود. همچنین در اتود در حال توسعه محصولاتی برای منتورینگ و کوچینگ در حوزه آموزش سازمانی هستیم که به زودی به بازار عرضه می‌شوند.

مدیر اجرایی اتود خاطرنشان کرد: برند اتود متمرکز بر حوزه تحول دیجیتال است و در راه‌اندازی مراکز فعال در این حوزه کمک می‌کند. در تحول دیجیتال پارامترهای مختلفی وجود دارد که منجر به تحول شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادها شده و آنها را به سوی دیجیتالی شدن و مکانیزه‌ شدن سوق می‌دهد. اتود سعی دارد با خدمت‌رسانی و یاری‌رسانی به صنایع و به شکل‌گیری پل تحول دیجیتال در کشور کمک کند.