به گزارش اتاق خبر شرکت مهندسی برنا گستران دانش، سیمین قربانی مدیرعامل این شرکت بیان کرد: فعالیت شرکت در حوزه سیستم‌های اطلاع‌رسانی یکپارچه و روابط عمومی الکترونیکی است. سیستم اطلاع‌رسانی یکپارچه و دیجیتال ساینیج برنا رسانه طراحی، تولید و در سال ۱۳۹۳ به صورت دانش‌بنیان به ثبت رسید. در حال حاضر حدود ۳۷۰ سازمان دولتی، خصوصی و خصولتی از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند. این سامانه به صورت سرور کلاینتی اجرا می‌شود و جایگزین مدل‌های سنتی اطلاع‌رسانی است که معمولا به صورت کاغذ، بنر و پوستر در لابی سازمان‌ها نصب می‌شوند.

وی افزود: این سیستم از چند نمایشگر در ابعاد مختلف تشکیل می‌شود که مدیریت و زمان‌بندی آن از یک مرکز انجام می‌شود. صفحه نمایش به قسمت‌های مختلف تقسیم شده و محتوا براساس بخش‌های مختلفی که در سازمان وجود دارد،  در یکی از قسمت‌ها به نمایش درمی‌آید. برای مثال روابط عمومی  معمولا درگیر مناسبت‌های ملی مذهبی هستند و می‌توانند این محتواها را به صورت محتوای هوشمند زمان‌بندی کنند تا طی سال به نمایش درآیند. این محصول همچنین دغدغه اطلاع‌رسانی عمومی در روابط عمومی سازمان‌ها، بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها و هر مجموعه‌ای که نیاز به اطلاع‌رسانی دارد را نیز برطرف کند. این ابزارها خارج از ایران بیشتر جنبه تبلیغاتی دارند، روی نمای ساختمان‌ها و پاساژها  برندینگ را انجام می‌دهند. در حال حاضر در برخی از پاساژهای استان تهران و برخی استان‌های بزرگ کشور نیز از این ابزارها برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات استفاده می‌شود.

قربانی عنوان کرد: نرم‌افزار «برنا پدیا» محصول دیگر ما در حوزه مدیریت دانش سازمانی است. هدف از این کار ایجاد یک فرآیند استقرار نظام جامع مدیریت دانش به صورت کاملا منحصر به فرد براییک مجموعه است. سیاست‌های مدل‌سازی و بومی‌سازی و فرآیندی در سازمان انجام می‌شود، سپس به سراغ مراحل هفتگانه دانش می‌رویم که از اکتساب تا جاری‌سازی و به روزرسانی دانش سازمانی را شامل می‌شود. اکثر مجموعه‌ها دغدغه نیروی انسانی را دارند، بنابراین دانش را در سامانه مستقر می‌کنیم تا در صورت نیاز بلافاصله در دسترس قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت مهندسی برنا گستران دانش در خصوص حضور در نمایشگاه‌ها و رویدادها بیان کرد:  در نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور حوزه رسانه و روابط عمومی بسیاری از بازدیدکنندگان از حوزه روابط عمومی و رسانه بودند که علاوه‌بر نیازسنجی از مشتریان، ارتباط با منجر به شبکه‌سازی نیز می‌شود.

شرکت مهندسی برنا گستران دانش با هدف تولید و طراحی سیستم‌های نرم‌افزای تحت وب در حوزه اطلاع‌رسانی هوشمند و رسانه‌های دیجیتالی، پشتیبانی فنی، تامین امنیت و گسترش فعالیت‌های وابسته به آن فعال است.