به گزارش خبرنگار نیوزروم، دیجی پی محصول مشترک دیجی کالا و کارگزاری فارابی ۱۸ خرداد ماه با حضور مدیرعامل دیجی کالا، دیجی پی و مدیران ارشد کارگزاری فارابی رونمایی شد.

پنل گفتگوی مدیران گروه مالی فارابی، دیجی پی و دیجی کالا با حضور حمید محمدی بنیانگذار و مدیرعامل دیجی کالا، رحمان بابازاده بنیانگذار و مدیرعامل گروه مالی فارابی، هومن امینی بنیانگذار و مدیرعامل دیجی پی و میثم خیرخواه معاون کارآفرینی گروه مالی فارابی روز پنجشنبه ۱۸ خرداد ساعت ۱۴ در نمایشگاه بین المللی صنعت مالی برگزار شد.

دیجی‌پی محصولی با قابلیت ایجاد اکوسیستمی مناسب با نیاز مشتریان برای سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه است. در این حوزه دو دسته مشتری وجود دارد؛ نخست مشتری که نمی‌داند پول را کجا سرمایه‌گذاری کند، دوم مشتری که نمی‌داند سرمایه را دقیقاً در چه محلی از بازار سهام، سرمایه‌گذاری کند. البته برخی کاربران هم در بازار سرمایه فعالیت نداشته و هیچ شناختی از این بازار ندارند. دیجی‌پی امکاناتی را برای این افراد فراهم می کند تا با نوع رفتار در بازار سرمایه آشنا شوند. این امر منجر به رشد تجارت الکترونیک می شود. هدف از امضای این قرارداد و سایر همکاری‌های آتی، ایجاد بستری مانند دیجی‌کالا در بازار سرمایه است.

انتهای پیام/