به گزارش اتاق خبر فینوتک، نسترن کارگشا مدیر توسعه کسب و کار شرکت فینوتک بیان کرد: فعالیت فینوتک از سال ۹۵ به عنوان بازوی بانکداری باز شرکت ارتباط فردا و بانک آینده شروع شده است. فینوتک طی سال‌های اخیر تنوع محصولات و خدمات خود را افزایش داده و از سوی دیگر در حوزه تامین‌کننده‌ها  نیز رشد چشمگیری داشته و تعداد بانک‌های همکار ما افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: بانک‌های زیادی به عنوان فراهم‌کننده خدمات بانکی  به فینوتک اضافه شده‌اند. همچنین تعدد سرویس‌ها در حوزه خدمات غیربانکی را افزایش داده‌ایم. احراز هویت بانکی، خدمات تبدیلی و استعلامی و… از جمله خدمات فینوتک است. به طور کلی هر سرویسی مبتنی بر اوپن ای پی آی‌های موجود در بازار داخلی با پتانسیل تبدیل به محصول را در فینوتک به مشتریان ارائه می‌دهیم.

کارگشا اظهار کرد:  طی دو سال اخیر حوزه لندتک توسعه بسیاری داشته و به همین دلیل در این حوزه نیز تعریف محصول جدید داشتیم که بتواند به کسب و کارها کمک کند. فینوتک به صورت بی تو بی (بیزنس تو بیزنس)  کار می‌کند. علاوه بر این در حوزه دایرکت دبیت نیز فعالیت داریم و به زودی در قالب محصول به مشتریان ارائه خواهیم داد.  ورود به اوپن فایننس و اوپن دیتا نیز از اهداف آتی فینوتک به شمار می‌رود.