به گزارش اتاق خبر شرکت ماتریس، شکوه افطاری مدیر منابع انسانی شرکت ماتریس در معرفی کوتاهی از شرکت بیان کرد: ماتریس نمایندگی رسمی برند msi است. کارخانه ما در شهرک صنعتی پرند و دفتر مرکزی واقع در تهران، خیابان بخارست است. محصول اصلی تولیدی آل این وان‌ها و مانیتورها و مینی پی سی‌ها با برند msi و برند ایرانی مایا که درواقع برند خود ماست. همچنین کیت‌های گیمینگ و لپ تاپ‌های msi را هم وارد می کنیم. به طور کلی ما یک شرکت تولیدی هستیم که محصولاتمان شامل خدمات پس از فروش، در سرتاسر ایران نیز است.

افطاری درباره تجربه ماتریس در نمایشگاه‌های کار گفت: هرساله در نمایشگاه‌‌هایی که داخل دانشگاه‌ها برگزار می‌شد، شرکت می کردیم. مدت ۲ سال در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف شرکت کردیم و امسال نیز در اینجا حضور داریم.

وی ادامه داد: با توجه به فضای بزرگتر اینجا، شاهد استقبال خوبی بودیم. نکته مغفول اما عدم اطلاع رسانی درست فارغ التحصیلان رشته‌های مختلف است. ما تسهیلات خاصی برای دانشجویان درنظر داریم که همزمان قادر به ادامه تحصیل در کنار کار باشند و با آنها همکاری می کنیم ولی همکاری با فارغ التحصیلان به عنوان نیروی تمام وقت هم برای ما اهمیت دارد.

مدیر منابع انسانی شرکت ماتریس بیان کرد: هدف ما از شرکت در نمایشگاه کار جذب نیرو بوده و در عین حال دانشجویان با شرکت ما و ظرفیت‌های آن با توجه به اینکه شرکت در حال گسترش است، آشنا شوند و در پوزیشن‌های مختلف آنها را جذب کنیم. ما کارآموزی نداریم اما به طور کلی ۲ ماه اول کارجو به صورت آزمایشی و آموزشی خواهد بود و فرد را در محیط کاری مورد ارزیابی قرار می دهیم. اگر عملکرد مثبت و رو به رشدی داشته باشند، قرارداد‌ها به صورت بلند مدت خواهد بود و همکاری ادامه خواهد یافت.

وی اظهار کرد: چیزی که برای ما اهمیت دارد، حس و اشتیاق یادگیری فرد است. چون تجربه ثابت کرده گاهی استعدادهای افراد می تواند پیش برنده باشد تا از عهده کاری بربیاید. خیلی وقت ها دانشجویان به علت خستگی بعد کنکور به ناچار رشته‌ای را انتخاب کنند. دانش برای ما مهم است اما به طور کلی علاقه‌شخصی فرد برای ما اهمیت بیشتری دارد.