به گزارش اتاق خبر، طرفداران Call of Duty مشتاقانه منتظرند تا Call Of Duty: Warzone Mobile به فروشگاه های اپلیکیشن برسد. در نسخه جدید امکان حضور ۱۲۰ بازیکن زنده در یک مسابقه فراهم شده که می تواند  تجربه یکی از بهترین Batte Royale موبایلی را برای کاربران فراهم کند. در ادامه همه چیزهایی که باید در مورد COD بدانید از تاریخ انتشار Warzone Mobile، ویژگی‌ها، گیم‌پلی تا موارد انحصاری پیش‌رجیستری را می خوانید.

 هنوز تاریخ دقیق انتشار Call of Duty: Warzone موبایل اعلام نشده است با این حال انتظار می رود این بازی در پاییز ۲۰۲۳ عرضه شود. پیش ثبت نام برای Call of Duty: Warzone از ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۲ در دسترس قرار گرفته است.

Call Of Duty: Warzone Mobile چه زمانی عرضه می شود؟

اگرچه اکتیویژن تاریخ انتشار رسمی برای پلتفرم های اندروید و iOS را اعلام نکرده، اما پیش بینی های زیادی درباره تاریخ عرضه جهانی آن شده است. اخیراً، تاریخ مورد انتظار نشان داده شده در فهرست فروشگاه برنامه COD: Warzone Mobile از «مورد انتظار در ۱۵ مه ۲۰۲۳» به «مورد انتظار در ۱ نوامبر ۲۰۲۳» تغییر کرده است، به عبارت دیگر امکان انتشار بازی در پاییز امسال بسیار بالاست.

تاریخ انتشار مورد انتظار تلفن همراه duty warzone

Call of Duty: Warzone Mobile از ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۲ پذیرش پیش‌ثبت‌نام‌ها را آغاز کرده است. پیش‌ثبت‌نام اساسا مستلزم ایجاد یک حساب کاربری با Activision است که طی شرایط خاصی، جوایز انحصاری درون بازی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.  این جوایز انحصاری شامل نمادها، سلاح گرم، لوازم آرایشی و حتی نقشه گیم پلی است.

برای پاداش های پیش ثبت نام تلفن همراه duty warzone تماس بگیرید

ویژگی ها و گیم پلی Call Of Duty: Warzone Mobile

Call of Duty: Warzone Mobile با هدف ارائه یک تجربه معتبر از Call of Duty: Warzone به صفحه نمایش تلفن همراه عرضه می شود. این بازی با گرافیکی با کیفیت بالا و کنترل‌های بصری نویدبخش، گیم‌پلی منحصربه‌فردی را با حداکثر ۱۲۰ بازیکن زنده در یک مسابقه ارائه می‌کند.

نقشه‌های شاخصی مانند Verdansk در این نسخه بازگشته اند و استراتژی‌های گیم‌پلی مختلفی مانند گرفتن شانس دوم برای بقا در زمان پیروزی در دوئل در گولاگ را ارائه می‌کنند. بازیکنان می توانند بسیاری از حالت های آشنا را که از فرنچایز Call of Duty با آنها آشنا شده اند، پیدا کنند.

این بازی یکپارچگی اجتماعی را در بین پلتفرم‌های مختلف به ارمغان می‌آورد تا کاربران تجربه‌ای چند نفره گسترده تری را با دوستان و کانال‌های چت داشته باشند. ویژگی Battle Pass مشترک پیشرفت کاربر را در Call of Duty: Modern Warfare II  و Call of Duty: Warzone 2.0 همگام‌سازی می‌کند، بنابراین کاربران می‌توانند به کسب جوایز در پلتفرم‌های کنسول و موبایل ادامه دهند.

ویژگی های موبایل call of duty warzone

آیا نسخه بتای Call Of Duty: Warzone Mobile وجود دارد؟

بله، در حال حاضر، نسخه بتای Call of Duty: Warzone Mobile برای بازی در استرالیا، شیلی، نروژ و سوئد موجود است. اگر در آمریکای شمالی زندگی می کنید، نمی توانید نسخه بتا را بازی کنید مگر اینکه از VPN استفاده کنید و کشور خود را در فروشگاه Google Play یا Apple App Store تغییر دهید.

آیا Call Of Duty: Warzone Mobile رایگان است؟

بله، بازی Call of Duty: Warzone Mobile مانند سایر بازی‌های موبایل در فرنچایز Call of Duty رایگان خواهد بود. با این حال، قابلیت خرید درون برنامه ای را دارد و به بازیکنان امکان می دهد آیتم های درون بازی را با ارز مجازی خریداری کنند.

علاوه بر این، ویژگی Battle Pass فصلی برای خرید وجود خواهد داشت که پیشرفت متقابل به اشتراک گذاشته شده با عناوین خاص را برای باز کردن قفل آیتم های درون بازی با تکمیل چالش های خاص ارائه می دهد.