به گزارش اتاق خبر فروشگاه کمپ شاپینگ، حسین غیرتمند مدیر این فروشگاه بیان کرد: فروشگاه کمپ شاپینیگ حدود ۶ سال پیش راه‌اندازی شد. با یک مغازه ۱۲ متری شروع کردیم و امروز به یک سایت بزرگ با سوله‌ای عظیم  رسیده‌ایم. محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی به فروش می‌رسد تولید خود مجموعه یا تولیدات داخلیی است. سعی کرده‌ایم محصولات ایرانی باکیفیت را عرضه و حمایت کنیم و حدالامکان از محصولات خارجی استفاده نکنیم با این حال برخی محصولات در کشور تولید نمی‌شوند یا نمونه تولیدی کیفیت مطلوبی ندارد بنابراین مجبور هستیم نمونه خارجی عرضه کنیم.

با اشاره به این که ایجاد شعبه‌های بیشتر در سطح شهر یکی از اهداف این فروشگاه است، گفت: علاوه بر فروشگاه آنلاین یک فروشگاه حضوری نیز داریم که در جنت‌آباد شمالی، بالاتر از نیایش، گلزار شرقی، پلاک ۵۱ واقع شده است.  بیش از ۴۰ نمونه از محصولات ارائه شده در سایت از تولیدات مجموعه است مانند ظروف پخت و پز و سرو، کوله‌های ایرانی و لیوان‌های پلاستیکی که مصرف نوشیدنی‌های گرم در آنها مواد سرطان‌زا تولید نمی‌کند. ف

غیرتمند اظهار کرد: قطعا تحریم‌ها تاثیر بسزایی روی وضعیت کسب و کارها داشته اما تلاش کردیه‌ایم که شرایط را به صورت دو سر برد نگه داریم، تا به مشتری، تولیدکننده و فروشنده فشار نیاید.

مدیر فروشگاه کمپ شاپینگ عنوان کرد: اصل مشتری‌مداری را براساس اخلاف گذاشته‌ایم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که اخلاق‌مند پیش برویم. کالاهای خوب و باکیفیت عرضه کنیم تا مشتری از خرید آن رضایت کامل داشته باشد.