به گزارش اتاق خبر فست کلیک، حمیدرضا محمودی مدیرعامل این مجموعه بیان کرد: فست کلیک به زودی جشن ۲۰ سال فعالیت در حوزه رسانه و تبلیغات در فضای مجازی را می‌گیرد. هدف و استراتژی مجموعه کمک به کسب و کارها برای حضور در فضای مجازی و معرفی محصولاتشان بوده است. به همین دلیل شروع به توسعه محصولاتی در این حوزه کردیم. محصول اول پلتفرم طاووس نام دارد که در حوزه ویدئو مارکتینگ فعال است. بیش از ۲۰ میلیون مخاطب از ۱۵۰ رسانه برتر و تاثیرگذار کشور در پلتفرم طاووس ثبت‌نام کرده‌اند و فضای تبلیغاتی خود را در اختیار مجموعه قرار داده‌اند.

وی افزود: شرکت‌ها به آسانی ثبت‌نام می‌کنند، آگهی‌های خود را بارگذاری و  داخل این فضای رسانه‌ای تبلیغات می‌کنند. این تبلیغات می‌تواند یک ویدئو، تیزر تبلیغاتی، عکس یا پیام  باشد. سپس رسانه مورد نظر خود را  مانند تابناک، عصر ایران، خبر آنلاین، خبر فوری، دنیای اقتصاد، اکو ایران و … انتخاب می‌کند. پلتفرم طاووس می‌تواند ۲۰ میلیون مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد. در این پلتفرم آگهی‌دهنده می‌تواند مشخص کند که هر تیزر تبلیغاتی چند بار نمایش داده شود، امکانات خاص و بی‌نظیری در این پلتفرم برای کاربران در نظر گرفته شده است.

محمودی خاطر نشان کرد: محصول دیگر شرکت پلتفرم تبلیغاتی وایرال است که دسترسی به بیش از ۱۵۰۰ پیج اینستاگرام و بیش از ۲ هزار کانال تلگرام را به کاربران می‌دهد تا محتوای خبر خود را در رسانه‌ها منتشر کنند. در فست کلیک متخصصان به کسب‌وکارها به صورت راه‌حل محور کمک می‌کنند و بهترین مسیر برای دیده شدن را برای مشتریان مشخص می‌کنند.

مدیرعامل فست کلیک در خصوص حضور در نمایشگاه‌ها و رویدادها گفت: قطعا برگزاری چنین رویدادهایی به شناخته شدن مجموعه‌هایی مانند فست کلیک کمک می‌کند. در صورتی که اطلاع‌رسانی در بسترهای موجود در فضای رسانه‌ای کشور درست انجام شود،به شناخته شدن شرکت‌ها، محصولاتشان و جذب مشتری کمک بسیاری کند.

 شرکت دانش‌بنیان الفبای ایده برتر به عنوان ارائه‌دهنده راهکارهای دیجیتال توانسته روش‌های جدید و خلاقانه‌‌ای برای تبلیغات دیجیتال کسب و کارها در فضای مجازی ارائه دهد.