به گزارش اتاق خبر شرکت فینوداد، صنعت کارت با همکاری مرکز نوآوری بانک ملی ( فینوداد) و خانه صنعت معدن و تجارت جوانان ایران رونمایی شد.

صنعت کارت با حضور علی آقا محمدی عضو تشخیص مصلحت نظام ، محمد رضا بهرامن نایب رییس اتاق بازرگانی ایران و رئیس خانه معدن و عمرانی معاون سابق قضایی دادستان کل کشور و دیگر مقامات رونمایی شد.
صنعت کارت ملی، علاوه بر عضو شبکه شتاب بودن، به عنوان کارت شناسایی فرد هم شناخته می شود و دارای تمام قابلیت های کارت های بانکی است.این کارت متعلق به اعضای خانه صنعت و معدن و تجارت جوانان ایران بوده و شرکت های عضو ازطریق افتتاح حساب در بانک ملی و دریافت آن می توانند از مزایای باشگاه مشتریان بانک، زنجیره تامین مالی و سرویس بهره ببرند. اعضای خانه صنعت ، معدن و تجارت جوانان در صورت ارائه محصولات قابل فروش در دسته صاحبان کسب و کار های باشگاه مشتریان قرار می گیرند.
سید امیرحسین شبیری مدیر عامل فینوداد در حاشیه رونمایی از این کارت گفت: صنعت کارت با توجه به تفاهم منعقد شده بین مرکز نوآوری بانک ملی ایران و خانه صنعت معدن تجارت جوانان ایران به عنوان محصول مشترک درراستای ابزارهای نوآوری بانکی با اتصال به صنعت طراحی و رونمایی شده است. در آینده نیز این شرکت با همکاری صنعت در راستای حمایت از استارتاپ ها و مجموعه های دانش بنیان به کمک رفع نیازهای صنعت اقدامات دیگری خواهد نمود.