به گزارش اتاق خبر شنوتو، شقایق اسماعیلیان مدیر مارکتینگ شنوتو بیان کرد: شنوتو پلتفرم حوزه پادکست، کتاب صوتی و موسیقی است و خدمات آن در دو بستر سایت و اپلیکیشن به مخاطبان ارائه می‌شود. فعالیت ما از ۷ سال قبل شروع شد و آرشیو کاملی از محتوای متنوع را در دسته‌بندی‌های مختلف برای مخاطبان فارسی زبان فراهم آورده است.

وی افزود: حضور در نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و رویدادهای مختلف به دیده شدن هر برندی کمک می‌کند. در شنوتو بر این باوریم که هر چه اسم برند و افراد در معرض دید باشد و در بازارهای مختلف حضور داشته باشیم، موفقیت بیشتری به ارمغان می‌آید. نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق حوزه رسانه و روابط عمومی با وجود این که رویدادی یک روزه است اما با استقبال خوبی مواجه شده است.

اسماعیلیان عنوان کرد: شنوتو رسانه‌ای برای شنیدن است و می‌تواند برای روابط عمومی ابزاری مفید باشد. شرکت‌ها و برندها می‌توانند از پادکست برای معرفی خود و انتقال موضوعات مورد نظرشان به مخاطبان استفاده کنند تا به گوش افراد بیشتری برسد.

شرکت بستر هوشمند رسا آوا در سال ۱۳۹۶ تاسیس شده و یک شرکت دانش‌بنیان در زمینه تهیه و تولید نرم‌افزارهای رایانه‌ای در دسته رایانه، انفورماتیک و فناوری اطلاعات مشغول به فعالیت است.