یاسمن اکبری، کارشناس جذب و استخدام شرکت صنعت غذایی کوروش(یکی از شرکت های زیرمجموعه گلرنگ)، در گفتگو با خبرنگار نیوزروم درباره هدف این شرکت از حضور در نمایشگاه کار بیان کرد: این رویداد فرصت خوبی برای کارجویان و دانشجویان است تا  در زمینه ای که علاقه دارند و تحصیل کرده اند، مشغول به فعالیت شوند. همه  ما در دوره ای از زندگی قرار داشتیم که مطمئن نبودیم که در چه حیطه ای باید فعالیت کنیم و چه مسیری را برای رسیدن به اهدافمان طی کنیم.

وی افزود: دانشجویان دوست دارند وارد بازار کار شوند و در حین تحصیل نیاز های مالی خود را برطرف کنند اما نمی دانند چگونه این کار را انجام دهند. شرکت ما مصمم و مشتاق است که این دانشجویان را به سمت خواسته هایشان و علاقه شان سوق دهد. این افراد در حین کار آموزش داده می شوند تا بتوانند از رده های ابتدایی سازمانی عبور کنند، بدین ترتیب شرکت نیز از ایده ها و آورده های این افراد بهره مند می شود.

اکبری در پاسخ به این پرسش که پس از آموزش نیروهای انسانی امکان جذب آنها در شرکت کوروش وجود دارد یا خیر، بیان کرد: شرکت صنعت غذایی کوروش تولیدکننده روغن اویلا و فامیلا، زیرمجموعه شرکت گلرنگ است و جذب نیرو توسط خود هلدینگ گلرنگ صورت می گیرد. توسعه فردی و فنی فرد در شرکت های زیرمجموعه انجام می شود و در نهایت فرد جذب همان شرکت می شود یا به گلرنگ معرفی می شود.

انتهای پیام/