سعیدشریف زاده؛ عضو هیئت مدیره در آیین معارفه سرپرست اداره کل پست استان کردستان بر همکاری با شرکت های دانش بنیان در راستای هوشمندسازی خدمات پستی تأکید کرد.

به گزارش‌ اتاق خبر شرکت‌ ملی‌ پست؛ ظهر دوشنبه دوم مرداد ۱۴۰۲ مراسم معارفه سرپرست اداره کل پست استان کردستان با حضور سعید شریف‌زاده؛ عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست، مهدی رمضانی؛ معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان و جمعی از مدیران حوزه فناوری استان وکارکنان پست کردستان برگزارشد.

شریف زاده در این مراسم بر انتخاب مدیران شبکه پستی براساس شایستگی افراد تاکید کرد و گفت: «برای توسعه زیرساخت های شبکه پستی باید در راستای افزایش سطح ترافیک و درآمد در کنار ارتقای کیفیت عملیات پستی گام برداریم.»

وی بر همکاری با بخش خصوصی به عنوان یک شریک تجاری تاکید کرد و افزود: «استفاده از توان بخش خصوصی به ویژه همکاری با شرکت های دانش بنیان در افزایش هوشمندسازی خدمات پستی و تحول دیجیتال امری ضروری است.»

در ادامه رمضانی؛ معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان با اشاره به قدمت پست و خدمات فراگیر این صنعت در دنیای امروز، نقش پست را در رونق کسب وکارها مهم ارزیابی کرد.

در پایان محمدامیدی؛ با حکم مدیرعامل به عنوان سرپرست اداره کل پست استان کردستان معارفه و زحمات قاسم خداویسی در طول مدت مسئولیت اداره کل پست این استان تقدیر شد.

بازدید از بخش های مختلف ستادی و اجرایی اداره کل پست استان، و گفتگوی چهره به چهره با کارکنان از دیگر برنامه های شریف زاده در سفر به استان کردستان بود.