به گزارش اتاق خبر شرکت دیده نگار هوش نو، حسن‌آبادی مدیر توسعه بازار این شرکت بیان کرد: شرکت دیده نگار هوش نو در زمینه محصولات محتوایی سامانه‌های پردازش تصویر و ویدئو و نرم‌افزارهای هوش مصنوعی فعالیت می‌کند. این نرم‌افزارها به تحلیل داده، دسته‌بندی آن و بررسی محتواهای ویدئویی کمک می‌کنند.

وی افزود: این امر قابلیت تگ زدن و بررسی محتواها را سریع‌تر می‌کند و از سوی دیگر امکان بررسی حجم زیادی از دیتا را فراهم می‌کند. محصولات دیگر شرکت در زمینه داشبوردهای هوش مصنوعی و مدیریت دوربین‌های مدار بسته در تعداد زیاد و هر چیز مرتبط با این حوزه است.

حسن‌آبادی در خصوص نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق حوزه رسانه و روابط عمومی عنوان کرد: تمامی شرکت‌های حوزه رسانه در این رویداد حضور داشتند و ابزارهای جدیدی تولید شده که به پردازش بهتر داده کمک می‌کند. این رویدادها باعث آشنایی فعالان زیست‌بوم بایکدیگر می‌شود و  از سوی دیگر معرفی شرکت و محصول به مخاطبان و مشتریان می‌شود. در این نمایشگاه از رسانه‌ها نیز حضور داشتند، هرچه افراد حوزه رسانه بیشتر باشند بهتر است.

شرکت دیده‌نگار هوش‌نو با قراردادن ماژول‌های پردازشی کنار دوربین‌های سیستم‌های نظارتی، امکان شناسایی هوشمند در لحظه و سریع آنچه در این تصاویر رخ می‌دهد را فراهم کرده است. دوربین‌های نظارتی دیگر تنها برای ذخیره‌سازی اطلاعات به کار برده نمی‌شوند، بلکه به گونه‌ای هوشمند می‌شوند که گویا یک فرد ناظر، با قابلیت‌های پیشرفته برای نظارت، دائماً پشت این دوربین‌ها قرار دارد و همه چیز را رصد می‌کند. در این حالت، هرگونه رخدادی که ایمنی و امنیت را در معرض خطر قرار می‌دهد فورا شناسایی می‌شود و هشدارهای مربوطه فعال می‌شوند.