میلاد مفاخری، مدیر منابع انسانی شرکت زمزم، در گفتگو با خبرنگار نیوزروم در خصوص هدف این شرکت از حضور در نمایشگاه کار دانشگاه تهران بیان کرد: هدف اصلی حضور در این نمایشگاه ایجاد ارتباط میان کارجو  و کارفرما و آشنایی بیشتر نیروی انسانی با کارفرمایان است. این نمایشگاه فرصتی برای کشف اشتراکات طرفین، ایجاد تعامل و اشتغال به شمار می رود.

 وی افزود: دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه های برتر امکان اشتغال تمام وقت ندارند و از سوی دیگر آقایان نیز با مشکل پایان خدمت مواجه هستند، تیم سرمایه انسانی زمزم مدلی را طراحی کرده تا به صورت پروژه ای، ساعتی یا پاره وقت کار با کارجویان همکاری کند و در قبال آن حق الزحمه ای نیز به کارجو ارائه دهد.

مفاخری در خصوص دانشجویانی که امکان کار تمام وقت دارند، گفت: تیم منابع انسانی ما رزومه ارسالی این افراد را بررسی و در زمینه های مورد نظر دسته بندی می کند، سپس از آنها برای انجام مصاحبه دعوت می شود. پس از مصاحبه نیز با واحدهای تخصصی مرتبط می شوند تا مسیر اشتغالشان طی شود.

مدیر منابع انسانی (اچ آر) زمزم، در پاسخ به این پرسش که این شرکت در چه حوزه ای تمایل به جذب نیرو دارد، اظهار کرد: در حوزه منابع انسانی و تولید مانند مسئول کنترل کیفیت، کنترل پروژه، تدارکات، پشتیبانی و بازاریابی جذب نیرو داریم. امیدواریم با توجه با ظرفیت قابل توجه دانشگاه تهران بیشترین جذب نیرو را داشته باشیم. اولویت زمزم جذب دانشجویانی است که در رشته های مرتبط با نیاز ما تحصیل می کنند.

وی در خصوص نمایشگاه کار دانشگاه تهران بیان کرد: نمایشگاه کار دانشگاهی در  سایر کشورها دو الی سه بار در سال برگزار می شود. نمایشگاه امسال با توجه به یکپارچه شدن نمایشگاه در دانشگاه تهران هم از لحاظ بصری هم از جهات تخصصی در حوزه کار و منابع انسانی  می تواند الگویی برای سایر دانشگاه ها و نمایشگاه ها باشد.

انتهای پیام/