به گزارش اتاق خبر پادکست پی آر پروس، رویداد روابط عمومی خارج از چهارچوب به ابتکار تیم پی آر پروس و شرکت راچونه روز پنجشنبه ۲۹ تیر ماه، با حضور جمعی از کارشناسان حوزه روابط عمومی برگزار شد.

این رویداد با هدف ایجاد مهارت‌های نرم و خلاقانه در حوزه‌ی تصمیم‌گیری‌های متخصصین ارتباطات و روابط عمومی برگزار شده بود با استقبال زیاد مشارکت‌کنندگان همراه شد.

بخش اول: اتاق فرار تفکر خلاق تینکا

در بخش اول برنامه که توسط مجموعه‌ی راچونه هدایت می‌شد، شرکت کنندگان به دو گروه تقسیم شدند و هر گروه به همراه منتور خود وارد اتاق فرار می‌شدند و به حل مسائل و چالش‌های بازی می‌پرداختند. تمرکز اصلی در این بازی اهمیت تفکر خلاق گروهی و به کارگیری اطلاعات محیطی برای حل بحران‌های روابط عمومی بود.

بخش دوم: اهمیت فن بیان در ارتباطات سازمانی

در بخش بعدی رویداد روابط عمومی خارج از چارچوب، مهدی قاسمی، صداپیشه، به اهمیت فن بیان در ارتباطات سازمانی پرداخت. وی با تاکید بر درک اهمیت لحن و طرز بیان در روابط عمومی، روش‌هایی را برای بهبود عملکرد تیم روابط عمومی آموزش داد. همچنین در حاشیه این بخش، شرکت‌کنندگان ضمن اشتراک نظرهای شخصی خود را در زمینه‌ی اهمیت فن بیان، لحن برند و تعمیم آن به تمامی سطوح یک سازمان به تبادل تجربه پرداختند.

بخش سوم: عروسک‌گردانی و استعاره‌های ارتباطاتی

در بخش سوم این رویداد سعید موسوی، عروسک‌گردان و دارنده‌ی جایزه‌ی عروسک‌گردانی از جشنواره، به توصیف رشته‌ی عروسک گردانی و ویژگی‌های ارتباطاتی آن پرداخت و در همین حال نکاتی را برای بهبود ارتباطات موثر به شرکت‌کنندگان یادآوری کرد.

در پایان این رویداد، مسعود مقصودی و سجاد موسوی به تشریح آنچه که در طول یک روز کارگاه گذشت پرداختند و نکته‌هایی را از دل این سه بخش برای شرکت‌کنندگان بیرون آوردند و کاربرد آن را در حوزه روابط عمومی توضیح دادند.