به گزارش اتاق خبر راه‌پرداخت، رضا قربانی موسس راه‌پرداخت بیان کرد: پس از ۱۲ سال تجربه در حوزه رسانه دیجیتال و چاپی، تولید محتوا و انتشارات کتاب اواخر سال گذشته به این نتیجه رسیدیم که در فضای رسانه به تاچ پوینت یا نقاط تماس بیشتر نیاز است. درنهایت به ۷ نقطه تماس رسیدیم که شامل کتاب، چاپ، دیجیتال، شبکه‌های اجتماعی، ویدئو، پادکست و رویداد می‌شود. برگزاری رویداد یکی از حوزه‌هایی بود که جای خالی آن به شدت احساس می‌شد.

وی افزود: قرار بر این شد که درخصوص موضوعات و حوزه‌های مهم رویداد برگزار کنیم و حضور اثربخش داشته‌ باشیم. رویداد اول سال گذشته ۱۹ دی ماه به مناسبت ۹ ژانویه برگزار شد که تمرکزش بر رمزارز بود. یکی از مسائلی که طی سال‌ها با تعامل با کسب و کارها به آن رسیده بودیم بحث منابع انسانی بود. شعار راه‌پرداخت این است که نمی‌‌خواهیم بخشی از مسئله باشیم، می‌خواهیم بخشی از راه‌کار باشیم. بنابراین به این فکر افتادیم که چه کاری می‌توان برای مسائل جدی در حوزه منابع انسانی کرد ودرنهایت به این رسیدیم که شاید راه‌کار این مسائل برند کارفرمایی باشد.

موسس راه‌پرداخت عنوان کرد: این رویداد می‌تواند بستری برای افراد فعال در رسانه، روابط عمومی، منابع انسانی و برندینگ فراهم کند تا به کسب و کارهای ایرانی کمک کنند اعتماد از دست رفته خود را به دست آورند.  رویداد برند کارفرمایی به همین دلیل برگزار شد. بانک تجارت از ابتدای طرح این ریوداد حمایت خود را اعلام کرد و تمام قد پای این ماجرا ایستاد. راه‌پرداخت پیش از رویداد انواع محتوا را در این خصوص تولید کرد و بعد از رویداد نیز این روند را ادامه  می‌دهد. منابع انسانی از سازمان‌ها و شرکت‌ها استقبال خوبی از این رویداد داشتند، مسائل‌شان را مطرح کردند و امیدواریم با همکاری و همراهی زیست‌بوم، راه‌کاری برای این مشکلات پیدا شود.

قربانی با اشاره به این که هدف از برگزاری رویداد برند کارفرمایی ایجاد مسیری برای گفتمان در این حوزه است، خاطرنشان کرد: در این شرایط خاص و سخت فعلی برندهایی بودند که پای کار ماندند و ادامه دادند. این رویداد فضایی ایجاد می‌کند تا افراد تجربه‌های خودشان را به اشتراک بگذارند. بر این باورم که اگر جریانی اتفاق بیفتد و سکوت در این خصوص شکسته شود، افراد بیشتر از تجربه‌های خود، حتی تجربه‌های شکست خود، صحبت می‌کنند که می‌تواند تاثیر مطلوبی داشته باشد.