به گزارش اتاق خبر شرکت نوآوران هزاره دانش، حسین مختاری رییس هیات مدیره این شرکت دانش‌بنیان در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق حوزه رسانه و روابط عمومی اظهار کرد: زمینه اصلی ما طراحی محیط‌های رسانه‌ای است، و در حال حاضر به دانش فنی کافی برای ارائه راه‌حل‌های یکپارچه، چه در زمینه سخت افزار و چه نرم‌افزار رسیده‌ایم.

وی ضمن تاکید بر توانایی این شرکت در ارائه خدمات راه حل محور بیان کرد: بهره‌گیری رسانه‌های ایمرسیو یا همان چندوجهی، چه در ایران و چه در سایر نقاط جهان رو به افزایش است و ما در شرکت نوآوران هزاره دانش هم از نظر سخت‌افزاری و هم از نظر نرم‌افزاری این امکان را داریم که چنین فضاهایی را فراهم کنیم.

مختاری افزود: مخاطب هنگامی که در محیط‌های تلفیق صوت، تصویر، موشن و رنگ غوطه‌ور می‌شود، پیام رسانه را سریع‌تر و باکیفیت‌تر دریافت می‌کند و فناوری ایمرسیو این امکان را به شرکت‌ها می‌دهد که محتوای خود را به شکل نوآورانه‌تری در اختیار مخاطب‌ها یا مشتریانشان قرار دهند.

شرکت دانش‌بنیان نوآوران هزاره دانش، تولید کننده انواع کیوسک‌های لمسی، ویدیو وال لمسی و نمایشگرهای تبلیغاتی با برند پارس تاچ  است و همچنین در حوزه نرم‌افزار، با تولید محصولی به نام «نسخه نما» خدماتی را برای ارائه محتوای تعاملی یا اینتراکتیو به تعداد نامحدودی نمایشگر در نقاط مختلف جهان ارائه می‌کند.