مخاطب گرامی این خبر یک محتوای تجاری و به نقل از شرکت سفارش‌دهنده است و نیوزروم صلاحیت تایید یا رد مندرجات علمی آن را ندارد.

به گزارش اتاق خبر شرکت کالا گستر، سعید امیدواری مدیر فروش و بازرگانی این شرکت  بیان کرد: شرکت کالا گستر واردکننده مکمل‌های ورزشی مای جنیکس در ایران است. طیق گفته‌ی مدیر فروش این شرکت: ماهیت محصولات شرکت کالاگستر آمریکایی. درواقع این مکمل‌ها تحت لیسانس نیستند و تنها برند خارجی در ایران هستیم که مواد اولیه مورد استفاده در محصول از کشور مبدا تامین می‌شود. مواد  اولیه در شرکت پرارین در مشهد بسته‌بندی شده و شرکت پخش مشکات فارمر کار فروش رسمی این محصولات را برعهده دارد.

وی افزود: این مکمل تنها در داروخانه‌ها به فروش می‌رسد و مشتریان می‌توانند آن را به صورت آنلاین نیز از داروخانه‌های آنلاین از جمله داروکده، مثبت سبز، ایران هیل و جزیره مکمل تهیه کنند. شرکت پخش رسمی ما در تمام شهرستان‌های کشور شعبه دارد تا مشتریان به راحتی به این مکمل‌ها دسترسی داشته باشند.

امیداوری با بیان این که تنها برند اصلی در بازار ایران هستیم، اظهار کرد: مکمل‌های ما از لحاظ قیمتی و کیفی برای مشتری به صرفه‌تر هستند، این محصول را باید تنها یک اسکوپ در روز مصرف کنند اما برندهای دیگر را باید سه اسکوپ در روز استفاده کنند تا به نتیجه مشابه برسند. شکر این محصولات صفر است و ورزشکاران می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. همچنین افرادی که قصد افزایش وزن دارند نیز می‌توانند از این مکمل‌ها مصرف کنند.