به گزارش اتاق خبر شرکت نارون، مژگان رجب‌دوست مدیر جذب و استخدام شرکت توسعه منابع انسانی نارون بیان کرد: شرکت تجربه ۶ سال فعالیت در حوزه منابع انسانی را دارد اما در سال ۱۴۰۰ به صورت رسمی با اسم نارون شروع به کار کرد. نارون در چند لاین کار می‌کند که جذب و استخدام اصلی‌ترین حوزه است.

وی افزود: نارون روند جذب و استخدام نیروی انسانی شرکت‌ها و سازمان‌ها را به صورت برون‌سپاری انجام می‌دهد و با توجه به نیاز سازمان مربوطه منابع انسانی مناسب معرفی می‌کند. ممکن است شرکت و سازمان در بخش کوچکی از روند جذب و استخدام نیرو به کمک نارون نیاز داشته باشند یا این که تمام روند از جذب و ارزیابی تخصصی تا جلسات پیشنهاد و آن بوردینگ را به ما بسپارند.

مدیر جذب و استخدام شرکت نارون عنوان کرد: یکی از مزیت‌های شرکت ما بانک رزومه‌ای از نیروهای متخصص و ماهری است که در اختیار دارد. این بانک اطلاعاتی شامل افراد مناسب برای موقعیت‌های شغلی در صنایع مختلف است.

رجب‌دوست اظهار کرد: توسعه منابع انسانی یکی دیگر از حوزه‌های فعالیت نارون است که نیاز شرکت‌ها در این حوزه را برطرف می‌کند. این خدمات شامل راه‌اندازی سیستم جبران خدمات، اجرای سیستم ارزیابی عملکرد، ارزیابی شغلی و مباحث مربوط به فرهنگ شرکت‌ها می‌شود. نارون همچنین دوره‌های آموزشی نیز برگزار می‌کند و در حوزه‌های مختلف مهارت‌های نرم آموزش می‌دهد.

وی افزود: کارجویان می‌توانند از سایت نارون بازدید کنند، شماره خود را بگذارند تا کارشناسان ما با آنها تماس بگیرند و اطلاعاتشان را دریافت کنند. همچنین از طریق لینکدین نارون یا لینکدین هر یک از کارمندان نارون نیز ارتباط بگیرند و رزومه بفرستند تا در خصوص موقعیت شغلی مورد نظرشان راهنمایی دریافت کنند.

مدیر جذب و استخدام شرکت نارون گفت: در حال حاضر ۲۲ نفر در شرکت ما فعالیت می‌کنند و در حوزه‌های مختلف با ۴۰ شرکت همکاری دارد. نارون جذب و استخدام نیروی انسانی از سطح کارشناس تا مدیر ارشد را در صنایع مختلف انجام می‌دهد.