مدیر منابع انسانی کارگزاری مبین بیان کرد: هدف اصلی مجموعه از حضور در نمایشگاه کار دانشگاه تهران جذب نیروی انسانی ماهر از رشته های تحصیلی متفاوت است.

محمد رضا شهبازمرادی، مدیر منابع انسانی کارگزاری مبین، در گفتگو با خبرنگار نیوزروم در خصوص هدف این مجموعه از حضور در نمایشگاه کار دانشگاه تهران گفت: شرکت در این رویداد همواره بازخوردهای خوبی برای مجموعه ما داشته است. رقابت در حوزه کارگزاری تنگاتنگ است و حضور در این چنین رویدادی باعث معرفی و آشنایی بیشتر بازدیدکنندگان و دانشجویان با کارگزاری مبین می شود.

وی افزود: اکثر افراد بر این باورند که کارگزاری ها صرفا استخدام هایی در زمینه مالی و حسابداری دارند. این در حالی است که نیروی انسانی مورد نیاز ما شامل طیف وسیعی از رشته ها می شود از جمله منابع انسانی، واحدهای نرم افزاری، حقوقی، حسابداری و مالی، واحدهای تخصصی در معامله گری. شهباز مردادی ادامه داد: هدف اصلی کارگزاری مبین را جذب نیروی انسانی دارای مهارت کار در زمینه مالی و سرمایه در هر رشته ی تحصیلی است.

مدیر منابع انسانی کارگزاری مبین در خصوص نمایشگاه کار دانشگاه تهران اظهار کرد: هم سال های گذشته و هم امسال مراجعان پیگیر و خوبی داشتیم. با توجه به بزرگ تر شدن فضای نمایشگاه سال جاری، شرایط خوبی را سپری می کنیم.

انتهای پیام/