به گزارش اتاق خبر شرکت فراپایش امین، فرشاد نظری، کارشناس توسعه کسب و کار این شرکت بیان کرد: شرکت ما در زمینه مانیتورینگ فعالیت‌های محیطی با ابزارهایی مخصوص فعالیت می‌کند و هر کدام  از این ابزارها طی فرایندی پایش شرایط محیطی را برای مجموعه‌ها و صنایع انجام می‌دهند. بخشی از سنسورها آفلاین و برخی دیگر آنلاین هستند. سنسورهای آفلاین گزارشگیری دما را انجام می‌دهند. این سنسورها شامل کول تگ پرو، کول تگ بال، کول تگ پراسس و کول تگ بیسیک می‌شود.

وی افزود: کول تگ بیسیک جایگزین تگ‌های شیمیایی قدیمی است و کول تگ پرو در جابجایی و حمل و نقل‌ها به کار می‌رود. از این سنسور در کانتینرها، ماشین‌ها و باکس‌های حمل استفاده می‌شود و وظیفه آن گزارشگیری دماست. کول تگ بال برای جابجایی مایعات حساس به دما مثل شیر، کنستانتره و عصاره مالت به کار می‌رود، داخل کانترهای جابجایی مایعات قرار می‌گیرد و در طول مسیر گزارشگیری دمای مایعات را انجام می‌دهد. کول تگ پراسس مخصوص فرآیندهای خط تولید است و جایگزین دستگاه‌های هافمن قدیمی که ابعاد بزرگی داشتند، شده است. این دستگاه کوچک و هوشمند شده و گزارش دما و مقدار آن را در خطوط تولید، تونل‌های پاستوریزاسیون و استرلیزاسیون انجام می‌دهد. این ۴ محصول مخصوص فرآیندهای آفلاین است که به طور تخصصی بر روی دما و گزارشگیری دما فعالیت می‌کند.

کارشناس توسعه کسب و کار شرکت فراپایش امین اظهار کرد: کول تگ‌های اولترا سنسورهای مختلفی دارند که قادر به اندازه‌گیری پارامترهایی مانند دما، رطوبت، فشار و… هستند. سنسورها بی‌سیم هستند و از طریق پروتکل لاراون اطلاعاتشان را به هاب مرکزی ارسال می کنند. این هاب از طریق وای فای به اینترنت متصل می‌شود و امکان مشاهده سنسورها در پنل اختصاصی شرکت وجود دارد. سنسورهای کول تگ اولترا مجهز به سیستم آلارم و هشدار است که در صورت خروج از محدوده از طریق پیامک و ایمیل هشدارهای لازم را به اپراتور ارسال می‌کند. محصولات ما کل فرآیند، از حمل مواد اولیه تا زمانی که محصول به دست مشتری برسد، را مانیتورینگ می‌کند.