به گزارش اتاق خبر شرکت آلستار، مصطفی مطلق مدیر بازرگانی  شرکت آلستار با اشاره به این که فعالیت مجموعه آلستار از سال ۸۵ شروع شده و در حال حاضر ۱۵۰ نفر پرسنل دارد، بیان کرد: زمینه کاری این مجموعه تولید انواع مقاطع و پروفیل‌های آلومینیومی، در و پنجره و سیستم‌های اختصاصی نماست. کارخانه شماره ۱ واقع در ساری و مجهز به خط تولید پنجره و نما با ماشین‌آلات حرفه‌ای از برند Emmgei و oemme ایتالیا است . همچنین در خط تولید پنجره از برند CNC elumatec آلمان نیز استفاده می‌شود، کارخانه شماره ۲ که در شهرک صنعتی شمس‌آباد تهران قرار دارد، مجهز به دو خط پرس  اکستروژن ٢۴٠٠ با ظرفیت تولید سالانه بیش از ۵٠٠٠ تن انواع مقاطع آلومینیوم است که با استفاده از دو میز تمام اتومات دبل پولر فرایند کیفی تولید را بهبود می‌بخشد.

وی افزود: این مجموعه دارای خط رنگ الکترو استاتیک sames فرانسه که از بهترین خطوط رنگ رباتیک و دستگاه دوخت پلی امید از برند fom ایتالیا برای ترمالبریک کردن مقاطع بهره می‌برد و همچنین خط دکورال برای اجرای بیش از ٣۵ مدل طرح چوب از برندهای ایتالیایی memphis و miroglio بر روی آلومینیوم که زیبایی این فلز سبز را افزون می‌کند. شرکت الستار با بهره‌مندی از منابع انسانی و نیروهای کارآمد و متخصص توانسته محصولی با کیفیت و استاندارد را به مشتریان خود، با استفاده از روش‌های جامع کنترل کیفیت QA (کنترل کیفیت) و QC (تضمین کیفیت) عرضه کنید.

مدیر بازرگانی  شرکت آلستار اظهار کرد: اجرای استراتژی‌های صحیح فروش و ایجاد چارت سازمانی، مدیریت و برنامه‌ریزی و انجام تعهدات به موقع در قبال مشتریان، باعث افزایش راندمان فروش و کسب سهم مطلوبی از بازار داخل شده است. در حال حاضر به کشورهایی مانند عراق و افغانستان صادرات داریم، در حال رایزنی برای گسترش روابط تجاری و صادرات پروفیل به کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز هستیم.  دارا بودن تیم فنی و مهندسی در قسمت طراحی قالب و ایجاد سیست‌های خاص به سفارش مشتریان، از نقاط قوت شرکت الستار است. ارائه خدمات مناسب به مشتریان، ما را به یک تامین‌کننده قابل اعتماد تبدیل کرده و همکارانی که با مجموعه ما در ارتباط هستند هرگز دغدغه تامین متریال خود را ندارند.

مطلق با اشاره به خلاقیت و نوآوری و توانمندی مدیر عامل این مجموعه مهندس شربتداران، وی را از مدیران برجسته و باانگیزه در این صنعت خواند و عنوان کرد: با توجه به چالش‌های موجود در صنعت کشور و سختی‌های تولید، روحیه جهادی مهنئدس شربتداران، باعث پیشرفت و توسعه مجموعه صنعتی الستار شده است. طرح توسعه شرکت در آینده نزدیک اجرا می‌شود و حداقل برای ٢٠٠ نفر دیگر در این مجموعه صنعتی شغل ایجاد می‌کند.