به گزارش اتاق خبر شرکت راهبران فناوری نستوه، صدیقه ذبیحی یکی از اعضای این شرکت بیان کرد: نستوه یک شرکت دانش‌بنیان است که دو محصول تحریریه خبر صبا و نرم‌افزار هرمس ویژه تحلیل اخبار را تولید می‌کند. هر دو محصول دانش‌بنیان سطح یک شناخته شده‌اند. نرم‌افزار تحریریه خبر صبا  پس از تولید خبر، محتوای تصویری را به آن اضافه می‌کند، همچنین مجهز به موتور جستجوی قدرتمندی است که سرچ اخبار را سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند. مخزن اخبار قابلیت دیگر صبا رسانه است که علاوه‌بر آرشیو اخبار، انواع فایل را ذخیره و با مختصاتی مورد نظر کاربر آرشیو می‌کند. بدین ترتیب تمامی فایل‌ها در هز زمانی در دسترس هستند.

وی افزود: نرم‌افزار هرمس خبرگزاری‌های مختلف را رصد و اخبار را تحلیل می‌کند. یکی از ویژگی‌های اصلی هرمس مقایسه رصد اخبار ۶ خبرگزاری بزرگ کشور با یکدیگر است. نتایج این رصد به صورت ماهانه و هفتگی اعلام شده و نشان می‌دهد که کدام خبرگزاری بیشترین درصد بازتاب اخبار را داشته است. هرمس تحلیل جزئی‌تری نیز ارائه می‌کند، برای مثال نشان می‌دهد که اخبار کدام بخش از یک خبرگزاری بیشترین بازتاب خبری را داشته است.

ذبیحی در پاسخ به این پرسش که برگزاری رویدادهایی مانند نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق حوزه رسانه و روابط عمومی تاثیری بر معرفی شرکت شما دارد یا خیر، عنوان کرد: مسلمنا تاثیر بسیاری دارد، این رویداد به ما فرصت می‌دهد تا رقبای خود را بشناسیم با محصولات و رویکردهای آنها آشنا شویم. همچنین بستری برای آشنایی با افرادی است که شناخت کافی از حوزه رسانه و روابط عمومی ندارند اما به دنبال ابزارهای محتوایی هستند.