به گزارش اتاق خبر موسسه فرهنگی هنری عصر رسانه پویا، بهبودی یکی از اعضای این مجموعه بیان کرد: موسسه فرهنگی هنری دانش‌بنیان عصر رسانه پویا از سال ۸۵ فعالیت خود را شروع کرده و در حوزه رصد و پایش اخبار در رسانه‌های آنلاین، رسانه‌های مکتوب، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های صوتی و تصویری مانند صدا سیما فعالیت می‌کند. سازمان‌ها، ارگان‌ها و وزارتخانه‌های مختلف از خدمات استفاده می‌کنند که از این میان می‌توان به وزارت نفت،  نیرو و تعاون اشاره کرد.

وی افزود: محصولات موسسه متمرکز بر حوزه بولتن اخبار است، اخبار به صورت روزانه جمع‌آوری می‌شود و در اختیار روابط عمومی‌ها قرار می‌گیرد. البته امکان ارائه تحلیل داده و اخبار نیز به روابط عمومی سازمان‌ها وجود دارد.

سامانه پایشگری روزانه هزاران خبر منتشرشده در صدها خبرگزاری، سایت خبری، روزنامه، شبکه‌های اجتماعی و.. به صورت لحظه به لحظه گردآوری می‌کند. یکی از مزایای منحصر به فرد این سامانه قابلیت تولید بولتن صفحه‌آرایی شده آنلاین است.

بهبودی در خصوص حضور در نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور حوزه رسانه و روابط عمومی گفت: نمایشگاه مطبوعات یکی از نمایشگاه‌های تخصصی در حیطه کاری ماست که در سنوات گذشته برگزار می‌شد و ویترین خوبی برای معرفی محصولات ما به شمار می‌رفت. در نبود این نمایشگاه، برگزاری رویدادهایی مانند نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور حوزه رسانه و روابط عمومی فرصت مناسبی برای معرفی محصولات به کارفرمایان، سازمان‌ها و نهادهاست.

موسسه فرهنگی هنری عصر رسانه پویا از سال ۱۳۸۵ تا کنون خدمات پایشگری رسانه‌ها را انجام می‌دهد و اخبار و اطلاعات را از میان هزاران منبع خبری در بسترهای آنلاین، صوتی و تصویری پیدا می‌کند و در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.