به گزارش اتاق خبر مجموعه رهپو، اسعدی یکی از اعضای این مجموعه بیان کرد: شرکت راهکار همراه پویا در زمینه هوش مصنوعی و سرویس‌های مبتنی بر هوش مصنوعی فعالیت می‌کند و خدمات، محصولات و فناوری‌های هوشمند مانند موتورهای تبدیل گفتار به متن، متن به گفتار، پردازش متن و پردازش تصویر ارائه می‌دهد.

وی در خصوص حضور در نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور حوزه رسانه و روابط عمومی اظهار کرد: نمایشگاه بستر خوبی برای معرفی محصولات جدید است، به خصوص محصولاتی که مبتنی بر فناوری‌های نوین و روز دنیا هستند و بازار آنها در حال شکل‌گیری در کشور است. به طور کلی نمایشگاه خوبی است اما می‌توانست عمومی‌تر برگزار شود تا مخاطبان بیشتری را جذب کند.

«مداد» نام سرویس دستیار خبرنگاران و مدیران تولید محتوای خبری است که با استفاده از سرویس‌های پردازشی هوش مصنوعی مصاحبه‌های صوتی را پیاده‌سازی می‌کند. این دستیار هوشمند امکانات بسیاری به خبرنگار می‌دهد مانند دسترسی به متن مصاحبه، تیتر موضوعات صحبت شده در مصاحبه، پیشنهاد تیتر برای مصاحبه متن پیشنهادی مصاحبه برای ارسال به عنوان پست در شبکه‌های مجازی، پیشنهاد مقدمه برای مصاحبه، فهرست سوالات پرسیده شده در مصاحبه و بازنویسی برای متن مصاحبه.

شرکت راهکار همراه پویاوران (رهپو) فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ در زمینه سرویس‌های سرگرمی آغاز کرد. رهپو با پتانسیل و انگیزه بالا و دید روشن توانسته حوزه فعالیت خود را گسترش دهد و علاوه بر سرویس‌های ارزش افزوده، به حوزه تولید پلتفرم‌های مختلف برای حوزه سلامت و فروشگاه اینترنتی و آموزش و تولید کالاهای ویژه انیمیشن‌ها و بازی‌ها نیز ورود پیدا کند.