قهرمانان و مدال‌آوران تیم دو و میدانی گروه صنعتی گلرنگ در مسابقات کارگران و کارخانجات کشور روز پنج‌شنبه ۱۸ خرداد ماه طی مراسمی با حضور نائب رئیس هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ مورد تجلیل قرار گرفتند.
به گزارش اتاق خبر گروه صنعتی گلرنگ، تیم دو و میدانی آقایان و بانوان در مسابقات قهرمانی کارگران و کارخانجات کشور که در بوشهر برگزار شد، با ۴ ورزشکار خانم و ۱۰ ورزشکار آقا حضور یافت که در بخش بانوان موفق به کسب سه مدال برنز شد و در بخش آقایان با کسب دو مدال طلا،یک نقره و دو برنز و در مجموع نیز عنوان قهرمانی تیمی را کسب نمود.
نائب رئیس هیات مدیره گروه صنعتی گلرنگ، ضمن تقدیر و تبریک به نمایندگان گروه صنعتی گلرنگ در این مسابقات اظهار داشت: خوش درخشیدن شما همکاران گرانقدر که باعث برافراشته شدن پرچم گروه صنعتی گلرنگ به عنوان مجموعه‌ای که در آن تلاش و زندگی می‌کنیم در کنار پرچم ایران عزیزمان،که قلب همه ما همواره برای آن می‌تپد، باعث سربلندی و افتخار همه ما می‌باشد.
مسعود سزاوار ذاکریان ضمن قدردانی از مجید کیهانی، مدیر آکادمی ورزش گروه صنعتی گلرنگ بابت رهبری، هدایت و حمایت این تیم سازمانی بیان داشت: همواره همکاران ما در واحد منابع انسانی گروه صنعتی گلرنگ و شرکت‌های زیرمجموعه از ورزش حمایت کرده‌اند، اما نگاه سازمان امروز متفاوت‌تر است و قرار است از نگاه شرکتی به سمت نگاهی ساختارمند و هدفمند حرکت کنیم به این صورت که در نمودار سازمانی گروه صنعتی گلرنگ در کنار دانشگاه، مرکز نوآوری و مسئولیت‌های اجتماعی امروز یک بخش هم به عنوان آکادمی ورزش داریم. امروز اگر ما در مجموعه شرکت‌های گروه صنعتی گلرنگ عزیزانی را داریم که در این حوزه‌ها حضور دارند که با یک فراخوان می‌توان به آن‌ها انسجام داد و برنامه‌ریزی کرد و به عرصه‌های داخلی و جهانی اعزام نمود، نشان‌دهنده حمایت‌های تاکنون است.
وی با اشاره به سرزندگی و امیدواری همکارانی که فعالیت ورزشی دارند بیان داشت: ما معتقدیم که داشتن نیروهای سالم و شاداب، دارای ذهن و جسم و روح قوی در کنار هم می‌تواند برای ایجاد ارزش در کشور موثرتر باشد. هدف از آکادمی ورزش در گروه صنعتی گلرنگ تمرکز و توجه به سه مقوله‌ی ورزش سازمانی، همگانی و قهرمانی است.
سزاوار ذاکریان با تصریح توسعه ارتباط ورزش و حوزه مسئولیت‌های اجتماعی ادامه داد: موضوع دوم که آکادمی ورزش قرار است به آن توجه کند حوزه مسئولیت اجتماعی در ورزش می‌باشد همچنانکه در گذشته نیز گروه صنعتی گلرنگ و شرکت‌های زیرمجموعه در این حوزه نیز حضور فعال داشته است . ) از آن جمله می توان به حمایت از مسابقات پیاده‌روی خانوادگی و دو و میدانی در اقصی نقاط کشور اشاره داشت.( اما امروز با هدف تزریق روح نشاط و امید به جامعه، گروه صنعتی گلرنگ در صدد است به عنوان مجری، مسابقات را در استان ها و شهرها به صورت ساختار یافته و هدفمند برگزار کند .
وی با تشریح به این موضوع که افزایش روح امید در دل جوانان ایرانی می‌تواند منتج به موفقیت‌های روزافزون برای کشور شود ادامه داد: موضوع سوم ورزش قهرمانی است. امیدواریم با توکل به خدا بتوانیم به مدال‌آوران کشورمان در سطح بین‌المللی کمک کنیم. نگاه ویژه‌ای که قرار است امروز انجام دهیم شناسایی و حمایت از استعدادها و پتانسیل‌های ورزشی کشور از دوران کودکی و نوجوانی است تا خوش بدرخشند و ایرانی پرآوازه‌تر و موفق‌تر داشته باشیم و حقیقتا عزت هر کشور به سبب عظمتی است که آدم ها در درون کشور می‌آفرینند.
نائب رئیس هیات مدیره گروه صنعتی گلرنگ با تاکید بر جلوگیری از تداخل ورزش و وظایف سازمانی همکاران بیان داشت: خواهش من این است که کاری بکنیم که افرادی که در حوزه ورزش تلاش میکنند، در زمینه کاری نیز برتر باشند. اگر روحیه ورزشی، پهلوانی و جوانمردی را تقویت میکنیم، باعث شود که روحیه بهره‌وری و کارآمدی را نیز در بین همکاران ارزشمندمان توسعه دهیم.
مدیر آکادمی ورزش گروه صنعتی گلرنگ ضمن تاکید بر تفاوت فعالیت‌های ورزشی گروه صنعتی گلرنگ با فدراسیون کشتی، دو و میدانی و فوتبال افزود: هدف ما در گروه صنعتی گلرنگ به عنوان یک بنگاه اقتصادی ارائه تولید مناسب و خدمات مطلوب به جامعه است، بنابراین ورزش باید در خدمت تولید قرار بگیرد. ورزشکاری برای تیم سازمانی ما بهترین است که کارش را نیز به نحو احسنت انجام دهد.
معاون سرمایه‌های انسانی گروه صنعتی گلرنگ نیز ضمن تبریک به مدال‌آوران اذعان داشت: نگاه مشترکی که جناب آقای دکتر کیهانی به مقوله ورزش در بانوان و آقایان دارند، باعث می‌شود که توجه به بانوان هم در عرصه ورزش ان‌شاءالله بیشتر بشود.
سزاوار ذاکریان در پایان این جلسه ضمن تقدیم جوایز به قهرمانان بیان داشت: این نام‌آوری‌ها سربلندی همکاران ماست و سربلندی همکاران ما سربلندی ماست. همان‌طور که وقتی از حافظ، سعدی، فردوسی، پروین اعتصامی و مریم میرزاخانی یاد میکنیم همگی نام‌آوران ایرانند و همیشه باعث افتخارمان خواهند بود و امیدواریم شما نیز همگی امروز و آینده باعث افتخار این مجموعه و این مملکت باشید.